În primele 8 ore de la startul Black Friday 2016, eMAG a înregistrat comenzi de 207 milioane lei, cu 30% mai mari față de anul anterior. În vârful de trafic, peste 450.000 de utilizatori au fost simultan pe eMAG.
„Sunt două lucruri diferite anul acesta în comportamentul zilei de Black Friday: faptul că 65% dintre vizite au venit de pe dispozitive mobile și viteza cu care clienții au finalizat comenzile,” a declarat Tudor Manea, General Manager, eMAG.
„După 8 ore de la startul Black Friday am depășit rezultatele de anul trecut. Clienții au comandat peste 700.000 de produse din toate categoriile în valoare de 207 milioane lei. Având în vedere interesul mare am suplimentat oferta cu 200.000 de produse,” a completat Tudor Manea.
Printre produsele speciale vandute se regasesc 65 bijuterii cu diamante, 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică si peste 500 de bilete de la concerte
Vânzări pe categoriile vedetă:
· Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 110.000 de bucăți
· Electrocasnice mici: peste 56.000
· Componente și periferice PC: peste 37.000
· Jucării: peste 30.000
· Televizoare: peste 23.000
· Telefoane: peste 23.000
· Cărți: peste 23.000
Black Friday 2016 a început la eMAG la ora la 6:55 cu un interes uriaș din partea clienților. În vârful de trafic, peste 450.000 de utilizatori au fost simultan pe eMAG.
„Este o schimbare majoră a comportamentului de consum anul acesta. Am avut mult mai multe oferte comparativ cu anii anteriori și dintr-o gama variată cu cantități mari. Asta a atras un număr mare de vizitatori la deschidere. Oamenii au adăugat produse în favorite și au comandat foarte mulți în acelasi timp, iar asta a pus presiune pe încarcarea serverelor. Promoțiile vor fi suplimentate pe tot parcursul zilei” spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.
Date până la ora 9:00
eMag raporteaza ca a vandut 172.000 de produse, valoarea comenzilor fiind de 78 mil ron. In primele 20 min s-au epuizat cele 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică si au fost vandute 6 bijuterii cu diamante.
Varful de vizite a fost de 452.000 de oameni. Au fost generate 1.280.000 vizite, 68% dintre vizite fiind de pe dispozitivele mobile.
Vânzări pe categoriile vedetă:
·Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 19.000 de bucăți
·Electrocasnice mici: peste 13.000
·Componente și periferice PC: peste 12.000
·Televizoare: peste 11.000
·Telefoane: 11.000
Sursa: agora.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: