[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday Fashion Days: vanzari record de 26,2 mil. lei generate de 300.000 de comenzi – 65% dintre ele au venit direct din aplicatia de mobil

21 noiembrie 2017

Fashion Days a înregistrat comenzi în valoare de 26,2 milioane de lei, sumă fără TVA, de Black Friday, în creștere cu 50% față de vânzările de anul trecut. Clienții Fashion Days au plasat peste 300.000 de comenzi în site-ul fashiondays.ro și în aplicația de mobil. Majoritatea achizițiilor de Black Friday au fost făcute direct în aplicația de mobil Fashion Days – 65% din total, confirmând trendul global specific retailului de fashion de creștere a vânzărilor pe dispozitivele mobile. De Black Friday, un client Fashion Days a petrecut, în medie, 14 minute în aplicația de mobil.

În total, traficul cumulat – pe site și în app – pe Fashion Days a fost de 25 de ori mai mare față de o zi obișnuită, clienții accesând 6 milioane de pagini de Black Friday.

„Shopping de fashion pe mobil și produse de lux la cele mai bune prețuri din an au fost opțiunile clienților Fashion Days de Black Friday, când am depășit toate recordurile stabilite anterior. Traficul pe mobil a fost cel mai mare de până acum, numărul de comenzi plasate s-a situat, de asemenea, la cel mai înalt nivel, iar bugetul clienților pentru obiecte vestimentare și încălțăminte a fost peste așteptări, semn că românii s-au răsfățat în această campanie, special gândită pentru a le oferi acces la produsele dorite, în cel mai natural mod pentru ei și la cele mai bune prețuri din an”, declară Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Cel mai scump produse cumpărat de un client Fashion Days a fost o geantă de la Prada, la prețul de 7.590 de lei. În medie, valoarea unei comenzi plasate pe Fashion Days a fost în valoare de 380 de lei și a inclus 2,9 articole.  Cea mai mare comandă plasată a fost în valoare de 14.500 de lei, iar comanda cu cel mai mare număr de produse a inclus 55 de articole.

Cei mai activi cumpărători au fost femeile, cu o pondere de 62% din totalul comenzilor plasate, însă în topul celor mai cumpărate produse s-au aflat cele din categoriile pentru bărbați.

Cele mai populare categorii de produse vândute de Black Friday au fost: pantofi sport de bărbați, geci de bărbați, cizme de bărbați, geci de femei, pulovere de femei, pantofi sport de femei, cizme și ghete de femei, ceasuri de femei.

Fashion Days a pregătit peste 1 milion de produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi de până la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an. Ediția de anul acesta a Black Friday a început la Fashion Days în seara de 16 noiembrie, la ora 20:00 în aplicația de mobil și la ora 21:00 pe site și a continuat pe durata întregii zile de 17 noiembrie.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?