[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday evoMAG: vanzari totale de 3,2 mil. euro – peste 30% dintre clienti au platit online, cu cardul

21 noiembrie 2017

Ca si in cazul eMag, si retailerul evoMAG anunta ca, de Black Friday, peste 30% dintre clienţi au plătit online produsele achizitionate, folosind cardul, compania inregistrand vânzări totale de 3,2 milioane de euro. Valoarea medie a unei comenzi a crescut până la 830 de lei. 45% dintre comenzi au venit de la clienţii din Bucureşti.

Campania de Black Friday desfăşurată de evoMAG în acest an a generat vânzări totale de 3,2 milioane de euro. 1,9 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday, iar vânzările din intervalul 17 – 19 noiembrie au urcat la 1,3 milioane de euro.

”evoMAG a livrat deja peste 60% dintre produsele comandate în ultima rundă de Black Friday de anul acesta. Prima mașină pentru livrarea coletelor a plecat către clienți vineri, la ora 6 dimineața. Astfel, comenzile înregistrate în primele minute după miezul nopţii au fost livrate clienților din București în aceeași zi, începând cu ora 8 dimineața.”, potrivit companiei.

Numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a urcat, în campania de Black Friday, la aproape 1,4 milioane, cu peste 500.000 de vizite înregistrate în runda finală de Black Friday. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday din perioada 17 – 19 noiembrie a determinat epuizarea rapidă a stocului pe anumite categorii – peste 60% din stocul total, de 33.000 de produse – după doar 15 ore de la startul campaniei.

Bărbaţii au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 73% au fost bărbaţi şi 27% femei. De asemenea, peste 30% dintre clienţi au ales să plătească online, cu cardul, produsele achiziţionate de Black Friday.

Cea mai mare comandă, în valoare de 29.700 lei, a aparţinut însă unei femei. Comanda conţine 34 de produse electronice, electrocasnice şi de îngrijire personală necesare pentru dotarea corespunzătoare a unei case moderne: aspirator, cuptor cu microunde, uscător de păr, robot de bucătărie, răcitor de vin, televizor, cuptor încorporabil, sandwich maker, maşină de spălat, fierbător electric, încălzitor terasă, storcător de fructe, plită încorporabilă, prăjitor de pâine, router wireless, maşină de tocat, combină frigorifică, grătar electric etc.

Cel mai scump produs achiziţionat de Black Friday a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 10.099 lei.

Top vânzări evoMAG (număr de unităţi)

1.    Electrocasnice (mici şi mari) – 5.900
2.    Componente PC – 4.400
3.    Televizoare – 2.600
4.    Telefoane mobile şi tablete – 1.500
5.    Laptop-uri şi desktop-uri – 1.300

Black Friday a inceput la evoMAG cu 1 noiembrie iar pana in 19 noiembrie, compania a desfasurat o campanie dedicata sectorului corporate. Pana la publicarea acestei stiri, compania nu ne-a precizat care au fost diferentele intre retail si corporate: ponderea cardului in vanzarile totale, valoarea cosului de cumparaturi, etc.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro. Magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?