[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday a continuat duminica si mai spectaculos la eMag, dar din greseala

24 noiembrie 2014

Up -date: O eroare la incarcarea preturilor pentru anumite produse resigilate a facut ca 730 de produse sa fie listate gresit cu un pret cuprins intre 1 RON si 8 RON pentru o gama larga de produse. De exemplu, un telefon Samsung Galaxy S4 a putut fi cumparat la pretul de 1 leu, redus de la 1.449 lei, un televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD a fost redus de la 4.246 de lei la 3 lei, Ultrabook Dell Studio XPS Duo 12 a fost redus de la 4.796 de lei la 3 lei. Cea mai mare reducere, de 11.190 lei, a fost aplicata unui echipament de retea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumparat la pretul de 8 lei fata de pretul de lista de 11.190 lei.

In intervalul in care produsele au fost listate cu preturile gresite, de la 20.30-22.59 in ziua de 23 noiembrie 2014, au fost comandate, in total, 730 de produse. Valoarea totala a reducerilor gresite este de 1.157.200 de lei.
„Satisfactia clientului este foarte importanta pentru noi si vom onora absolut toate comenzile, iar produsele vor fi expediate rapid”, declara Iulian Stanciu, directorul general eMAG.

Noi recorduri de Black Friday la eMag

Vinerea Neagra a stabilit noi recorduri la vanzari pentru eMag.ro, cel mai mare magazin online romanesc, care a inregistrat, pana la ora 18.00, 420.000 de produse comandate in valoare de 145 de milioane  de lei. Mobilul a jucat un rol important cu o pondere de 15% in totalul comenzilor. Aceasta a fost urmarea traficului record inregistrat de pe telefoane mobile: 1,1 mil. vizite, la 11 ore de la declansarea campaniei.

Ziua de 21 noiembrie a inceput in forta astfel ca, in primele 4 minute dupa ora 07.00 (ora de start a campaniei) site-ul inregistra o medie de 400 de comenzi pe secunda. Foarte important este ca faptul ca site-ul nu a picat nicio clipa.

La 2 ore de la start compania anunta ca s-au comandat 200.000 de produse, in valoare de 65 de milioane de lei. Printre acestea se numarau deja 29 dintre cele 73 de autoturisme(marcile BMW, Fiat, Ford, Hyundai, Jaguar, Jeep, Land Rover, Mercedes Benz, Opel si Suzuki) aflate in oferta, in valoare totala de 10 mil. RON si cu o reducere de pana la 30% fata de pretul de lista. La editia din acest an, eMag a reusit sa stabileasca un nou record: cel mai scump produs cumparat vreodata online un BMW  X6, vandut cu 66.500 Euro, fiind redus de la 86.500 Euro.

Vanzarea de autoturisme online a fost premiera absoluta cu care eMag a venit in Vinerea Neagra de anul trecut. In acest an si alte magazine online au avut autoturisme in oferta de Back Friday, semn clar ca eMag este atat un „trendsetter” cat si un „market maker”.

„Succesul inregistrat anul trecut pe acest segment ne-a determinat sa revenim si in acest an cu o oferta imbatabila si sa avem o categorie auto completa, de la autoturisme si carburanti, la accesorii auto, jante, anvelope sau roviniete”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMag.

Pentru editia din acest an, eMag a venit cu o noua premiera in piata: vanzarea de carburanti online sub forma de tichete cu o valoare de 200 RON. De Black Friday, eMag a avut in oferta 5.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanti Rompetrol (benzina, motorina, gaz petrolier lichefiat), cu o reducere de 10% fata de pretul la pompa. Cu tichetul in format fizic, clientii pot alimenta in toate statiile Rompetrol din tara.

„Daca anul trecut am spart gheata in comertul online romanesc si am lansat in premiera la vanzare autoturisme, in acest an vom demonstra, prin parteneriatul cu Rompetrol, ca inclusiv carburantii au potential sa devina una dintre categoriile vedeta in comertul online, si sa se regaseasca printre produsele pe care clientii le pot pune in cos, alaturi de electronice, produse de ingrijire personala, articole sportive sau carti si jucarii”, declara  Stanciu.

Iar piata a confirmat ipoteza de lucru. In primele doua ore ale campaniei, clientii au comandat 1.200 de bonuri de carburant in valoare de 240.000 RON. Pana la orele 18.00 numarul tichetelor vandute era de 4.000, cu o valoare de 800.000 RON.

vanzari eMag BF2014
Bilantul comenzilor, pe principalele categorii de produse, la 11 ore de la declansarea campaniei, arata astfel:
. 44 de masini in valoare de 1.1 mililoane de euro
. 4.000 de bonuri de carburant
. 30.000 de telefoane mobile
. 20.000 de tablete
. 12.000 de televizoare
. 52 de tone de mancare de animale
. 4000 de perfumuri
. 8000 de jucarii

De Black Friday, organizat de eMag doar in ziua de 21 noiembrie, compania a oferit reduceri in valoare de 75 de milioane de lei. Reducerile au fost de pana la 75% si s-au aplicat la 450.000 de produse incluse in cea mai diversificata gama din istoria retailerului online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice si climatizare, produse de ingrijire personala si cosmetice, carti, jucarii, produse pentru casa si gradina, auto, articole sportive.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?