[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Bilant Black Friday la eMAG cu noi premiere istorice: comenzile online au batut offline-ul si mobile-ul a depasit desktop-ul la vizite

23 noiembrie 2015

In mod curent, peste 30% dintre comenzile electro-IT la eMag provin din mediul online. De Black Friday, acest procent s-a dublat.

„Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru on-line, de Black Friday am depasit cu mult acest prag”, declara Tudor Manea, Director General eMAG.

Pe durata zilei, statisticile eMag releva faptul ca au fost comandate 602.000 produse in valoare de 202 mil. lei. Platforma eMag Marketplace a generat 40.000 de comenzi pentru cei peste 800 de vanzatori intregrati, in valoare de 20 mil. de lei.

Cele mai vandute produse au fost televizoarele (29.000 produse), parfumurile(22.000) si jucariile (18.600 produse). Spectaculos este si faptul ca pe durata unei singure zile s-au vandut 60 de tone de mancare pentru animale.

Cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG este de 85.590 euro si a fost realizata pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro

De asemenea, o noua premiera este si faptul ca site-ul eMag a fost mai accesat de pe terminale mobile decat de pe desktop. Dintre cele 5,58 mil. de vizite, 51% au fost de pe mobile. Varful de clienti simultan pe site a fost de 370.000.

Ce se mai remarca este faptul ca desi site-ul a inregistrat aproape 6 mil de vizite, doar 600.000 de produse au fost efectiv comandate. Cu alte cuvinte, doar unul din 10 vizitatori a gasit ce-si dorea iar restul au fost dezamagiti/neinteresati de oferta eMag?

Reprezentantii eMag estimasera, la inceputul saptamanii, ca vor vinde 650.000 de produse in valoare totala de 205 milioane de lei. Anul trecut, eMag a avut vanzari de 165 de milioane de lei (aproximativ 37,5 milioane de euro), potrivit Mediafax.

Conceptul de Black Friday a fost lansat de eMAG in 2011, sub forma unei singure zile de reduceri, in 20 noiembrie. Anul viitor compania va inregistra 15 ani de activitate. eMag este prezent deja si pe pietele din Bulgaria, Ungaria si Polonia.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?