Bilant Black Friday la eMag: comenzi de 460 mil. lei, dintre care 34% platite online cu cardul, si 55.000 de clienti noi

20 noiembrie 2018

Ziua de Black Friday a adus 9,5 milioane de vizite pe site-ul eMAG și produse comandate în valoare de 460 de milioane lei, reprezentând o creștere de 28% raportată la ediția de anul trecut.

34% dintre comenzi au fost plătite online cu un card bancar, iar procentul este pe un trend ascendent, confirmând încrederea tot mai mare pe care românii o au în această metodă de plată simplă, sigură și rapidă.

Pe data de 16 noiembrie, produse în valoare de 6.300.000 de lei au fost achitate prin intermediul cardului de cumpărături eMAG-Raiffeisen, iar în ziua de Black Friday peste 5.000 de oameni au solicitat emiterea unui card de cumpărături eMAG-Raiffeisen.

„De Black Friday, comerțul online depășește comerțul tradițional, iar ediția din acest an ne-a întrecut așteptările din punctul de vedere al vânzărilor. Creșterea încrederii în comerțul online și în eMAG este rezultatul serviciilor îmbunătățite constant, al transparenței aduse de mediul online, al diversității de produse ce pot fi cumpărate și al prețurilor mai bune față de retailul tradițional. Acestea sunt cele patru direcții pe care, la eMAG, ne concentrăm pentru a face comerțul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Pe lângă produsele electronice, IT și electrocasnice, românii au cumpărat și produse de sezon, precum: freze de zăpadă, lopeți, anvelope de iarnă, aeroterme, ghete și bocanci, dar și tigăi, mingi, detergent, instalații de brad sau jucării.

Ce s-a vandut de Black Friday la eMag

52.200 de televizoare, 19.500 de laptopuri, 49.300 de telefoane, 113.000 de electrocasnice mici, 17.700 de frigidere, 1700 aparate aerosoli, 5.700 de saltele, 6.800 de perechi de Ghete și bocanci, 6.000 de smartwatch-uri și brățări de fitness, 30.000 de parfumuri, 2.500 de grătare (electric sau tradițional), 490 seminee, 2.600 de aeroterme și calorifere, 10.200 de căști si boxe portabile, 150 de lopeți pentru zăpadă, icoane (22 de bucăți și 3 seturi care conțin 82 de icoane), 630 de mingi, 46.400 de jucarii, 9.500 de  instalații de brad și globuri, 49.000 de anvelope, 70 de cutii portbagaje, 200 de  freze de zăpadă, 7,9 mil. de bucati scutece, 12.500 de tigăi și oale (inclusiv seturi), 4.200 de bucati cabluri (HDMI, încărcătoare, alte cabluri), 9.600 de espressoare, 1.300 de aspiratoare robot automate, 1.200 de aeroterme și calorifere, 192 tone de detergent, 590 generatoare de curent.

Cea mai complexă comandă a avut 26 de produse și a inclus, printre altele: televizor, mașină de spălat, aspirator, articole și sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea

Produsele comandate cel mai rapid:

. Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde

. Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500de bucăți în 43 de secunde

. Anvelope de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde

. Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde

. Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?