[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR – valoarea platilor prin telefon s-a dublat fata de 2011

25 septembrie 2012

25 septembrie 2012Clientii BCR din categoria microintreprinderilor au efectuat, in primele opt luni ale anului 2012, tranzactii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR in valoare de peste 50 milioane lei, dublu fata de rezultatul inregistrat in aceeasi perioada din 2011. Valoarea medie a unei tranzactii efectuate prin telefon de catre clientii microintreprinderi este de 7.000 lei, cu diferente semnificative intre mediile de tranzactionare in lei fata de valuta aceasta ajungand pana la 26.000 lei in cazul tranzactiilor interbancare in valuta.

„Serviciul Alo 24 Banking BCR inregistreaza in continuare o crestere in utilizare in randul clientilor de tip microintreprinderi, volumul tranzactionat fiind de doua ori mai mare decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Microintreprinderile pot efectua prin telefon o gamă larga de operatiuni care sa ii sustina in afaceri. Astfel, clientii beneficiază de confort si fac economie de timp efectuand operatiuni bancare in timp real, fara a fi necesara deplasarea la banca“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

Serviciul Alo 24 Banking BCR permite clientilor BCR efectuarea de operatiuni bancare si obtinerea de informatii personalizate despre conturile proprii prin telefon, beneficiind de suportul unui consilier Contact Center. Clientii micro pot efectua prin telefon schimburi valutare la cotatii preferentiale, plati facturi, deschidere/inchidere conturi si pot obtine  informatii pentru instrumente de debit utilizate (CEC, cambie, bilet la ordin): data emiterii, data compensarii, data scadenta.

Serviciul Alo 24 Banking BCR poate fi accesat de persoana fizica recunoscuta si acceptata de clientul detinator al serviciului ca utilizator autorizat, recunoscut in baza unui mandat. Clientul poate numi un singur utilizator autorizat, iar serviciul este non stop la dispozitia utilizatorilor, acestia putand efectua plati prin telefon, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?