[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR si Vodafone parteneriat pentru cresterea incluziunii financiare in mediul rural. Accesul la servicii si produse bancare direct dintr-un camion modular (unitate mobila).

13 octombrie 2022

BCR împreună cu Vodafone lansează unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!”, un demers de facilitare a accesului la servicii și produse bancare, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală. Unitatea mobilă va circula prin mai multe localități rurale din România, si va fi deservita de doi experti care vor intermedia – printre altele – deschiderea de conturi si de depozite, cererile pentru acordarea de credite, carduri si refinantari.

Inițiativa se desfășoară sub forma unei caravane și vizează prezența în localități rurale din România a unui punct mobil de lucru BCR și Vodafone prin intermediul unui camion modular.

BCR – unitate mobila – interior camion modular

Intervenția în comunitate a fost gândită pe două paliere:

. Accesul ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR din viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și pachetele Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie – telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV

. Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptată pe grupe de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.

„Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorința de a crește gradul de incluziune financiară și tehnologică. Este un efort comun, BCR și Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare.

Bunăstarea personală pornește de la o relație corectă și educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect și sfaturi pentru alegeri financiare inteligente.” – a declarat Dana Dima, Vicepreședinte Retail și Private Banking BCR.

Ne dorim, împreună cu partenerii noștri, să ajutăm oamenii din comunitățile rurale să descopere și să acceseze platformele digitale, să își plătească facturile online, să își încarce cartelele, să își comande produse online și să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenți în toate colțurile României și să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoțită de explicații pe înțelesul tuturor.a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.

Unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!” își propune să circule prin mai multe localități rurale din România, urmând să staționeze în fiecare câte o săptămână sau două, în funcție de specificul local.

Lansarea și prima oprire a caravanei se vor petrece în localitatea Băleni, din județul Dâmbovița, în perioada 12 – 21 octombrie, acolo unde punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 11:00-17:00.

Unitatea va fi deservită de câte doi experți, unul financiar-bancar și unul specializat în telecomunicații și tehnologie. La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:

Deschideri de cont curent și carduri de debit

Deschideri de depozite și conturi de economii

Solicitări de carduri de credit

Acces la digital banking

Solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări

Asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă

Asigurări de protecție a bunurilor personale, PAD și facultativă de locuință

Asigurări de călătorie

Consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.

De asemenea, camionul modular este dotat cu două echipamente bancare (ATM și APT), care vor putea oferi următoarele operațiuni:

Eliberare lei sau euro, în numerar

Depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambusare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane

Plata numerar a facturilor curente către furnizori

Reîncarcare cartele Vodafone

Eliberare mini extras

Interogare sold

Schimbare PIN

În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații clienții vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet și televiziune) și pe cea de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, trotinete, purificatoare de aer, aspiratoare robot, etc.), dar își vor putea plăti și factura și reîncărca în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR cartela Vodafone.

În plus, unitatea mobilă va găzdui, în fiecare zi, cursuri de educație financiară, precum și ateliere despre folosirea aplicațiilor mobile și despre navigarea în siguranță pe internet. De asemenea, vor fi prezenți și experți care le vor explica oamenilor cum pot accesa finanțări prin fondurile europene pentru producție și echipamente agricole.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?