[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR si Visa lanseaza un program de gamification pentru incurajarea adoptiei platilor electronice si a serviciilor digitale

11 noiembrie 2020

Programul „Descoperă Lumea BCR Visa” poate fi accesat exclusiv în aplicația mobilă George și își propune să încurajeze adoptarea serviciilor digitale și utilizarea cardurilor bancare printr-un joc digital super-distractiv, potrivit bancii.

Disponibil în magazinul aplicației George sub forma extensiei Visa Play & Explore, programul oferă peste 3.000 de premii printr-un joc online interactiv.

Pentru a participa, clienții trebuie să își deschidă, mai întâi, un cont curent și să obțină un card Visa, prin intermediul procesului 100% online de deschidere a unui cont curent disponibil la BCR și să acceseze aplicația George.

Apoi, la fiecare plată de 30 de lei, realizată online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clienții BCR vor putea juca „Învârte Roata!” în cadrul extensiei Visa Play & Explore. Vor avea astfel posibilitatea de a obține piese de puzzle sau premii instant constând în vouchere.

Participanții la jocul digital vor putea completa apoi trei puzzle-uri – Adventure, Play și Experience – fiecare fiind compus din nouă piese. După ce finalizează toate cele trei puzzle-uri, vor avea șansa să se înscrie la o tombolă care oferă 10 smartphone-uri Samsung S20. Nu există piese duble, astfel încât jucătorii pot colecționa doar piese de puzzle diferite după ce s-au distrat cu „Învârte Roata!”.

Românii plătesc mult mai des cu cardul și alte dispozitive mobile, precum telefoane, tablete sau ceasuri inteligente, în detrimentul plăților cu numerar. La ora actuală, patru din cinci tranzacții prin card sunt plăți la comercianți[1], fie în magazine sau în mediul online, iar această tendință s-a intensificat în contextul pandemiei, când clienții s-au orientat tot mai mult către plățile contactless și online. Ne dorim să încurajăm acest comportament și să-i recompensăm cu premii și surprize pe cei care își folosesc cardurile Visa pentru a plăti, oferindu-le în același timp o experiență unică și distractivă prin intermediul programului de gamification lansat împreună cu BCR„, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.  

Ne bucurăm că putem extinde universul lui George, platforma noastră de digital banking, cu o provocare chiar distractivă. Cu ajutorul partenerii noștri de la Visa, le punem la dispoziție clienților o nouă experiență 100% online de la un capăt la celălalt, prin care încurajăm utilizarea plăților non-cash și a serviciilor digitale. Peste 200 de funcționalități sunt disponibile acum în George, de la plăți curente, până la produse de finanțare și refinanțare și, iată, primul program de gamification. George devine astfel mai mult decât o bancă digitală, este un univers de experiențe unic în bankingul din România”, a declarat Eleni Skoura, Director Executiv Produse și Segmente Retail, Banca Comercială Română.

Posesorii cardurilor de debit Visa Classic și Visa Platinum și cei ai cardurilor de credit Visa Classic, precum și clienții BCR care vor aplica pentru carduri Visa de acest tip în perioada campaniei sunt eligibili să participe la campanie. Există anumite tranzacții – retrageri de numerar, pariuri, transferuri și tranzacții de cazino – care nu sunt eligibile pentru campanie.

Gamificationul este o metodă care presupune folosirea de elemente şi principii de joc în scopuri de învățare sau de marketing, iar Descoperă Lumea BCR Visa este primul program de gamification digital din banking. Campania este derulată de BCR și Visa exclusiv digital, de la momentul contractării cardurilor și până la câștigarea premiilor și își propune să stimuleze utilizarea cardurilor bancare în România, fiind disponibilă în perioada 9 noiembrie 2020 – 31 ianuarie 2021.


[1] Conform datelor BNR, raportate în T2 2020.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?