[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR raporteaza o digitalizare accelerata: 87% din totalul produselor pentru persoane fizice au fost acordate pe flux 100% digital. Procentul ajunge la 99% in cazul conturilor de economii.

31 octombrie 2024

87% din totalul produselor BCR pentru persoane fizice (deschidere de cont curent, credite ipotecare și de consum, cont de economii, depozite, asigurări și produse investiționale) au fost acordate pe flux 100% digital în în primele nouă luni din 2024, potrivit BCR.

Banca raporteaza vânzări digitale record în George în primele nouă luni din 2024:
. 95% din totalul creditelor de consum au fost acordate pe flux 100% digital;
. 98% din totalul cardurilor de credit și 100% din totalul produselor de tip descoperit de cont au fost acordate pe flux 100% digital;
. 99% din conturile de economii și peste 90% din depozite au fost vândute digital;
. 92% din totalul produselor de protecție și asigurare au fost achiziționate pe flux 100% digital.

2,47 milioane de utilizatori ai ecosistemului digital George (internet banking și mobile banking), dintre care aproape 2,1 milioane sunt utilizatori activi ai aplicației George mobile cu o creștere de 16% an pe an.

Peste 160.000 de companii sunt înrolate în George pentru afaceri. În primele nouă luni din 2024, peste 70% dintre clienții eligibili și-au deschis relația cu banca prin Digital Onboarding, iar aproape 70% dintre creditele pentru clienții microîntreprinderi au fost acordate prin produsele digitale disponibile: Overdraft Digital, Credit Inteligent George, Card de Credit George și Linia de credit IMM Invest.

Alte cifre cheietransformarea interacțiunilor cu clienții

. Clienții BCR au primit peste 30 milioane de lei prin George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi celor care folosesc plata cu cardul. George Moneyback a ajuns la peste 1,3 milioane de utilizatori, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă în 2023. În plus, BCR este banca cu cel mai mare număr de utilizatori Moneyback la nivelul Grupului Erste.

. Peste 184 milioane de tranzacții cu plăți digitale în transportul public s-au înregistrat, în ultimii cinci ani, dintre care peste 45 milioane în primele nouă luni din 2024, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă din 2023. BCR a implementat soluția de plată contactless în 18 orașe din România, inclusiv București.

. Mai mult de 2,3 milioane de tranzacții, în valoare totală de 63 milioane lei, au avut loc de la implementarea sistemului de plată inteligentă pentru parcările de la terminalele Aeroportului Internațional Henri Coandă. Soluția inteligentă implementată de BCR permite oricărei persoane să plătească parcarea la aeroport contactless, cu cardul bancar sau cu orice dispozitiv inteligent care permite plata prin tehnologia NFC, într-un mod extrem de simplu și rapid, atât la terminalele de plată, cât și direct la barierele de acces.

. Banca a continuat dezvoltarea unităților pe baza unui model ce transformă agenția bancară într-un centru de dialog financiar și a mai deschis 7 hub-uri noi pe acest model, în Iași, Râmnicu-Sărat, Vaslui, Carei, Reghin, București și Slatina.

. conversatii digitale in Contact Center-ul BCR: din peste 1,5 milioane de apeluri în primele nouă luni din 2024, peste 800.000 au fost gestionate prin chatbot-ul ADA și prin IVR-ul conversațional, meniul interactiv prin care sunt preluate apelurile în Contact Center. De asemenea, peste 650.000 de clienți au ales să se autentifice, într-un mod simplu și rapid, direct din platforma George sau prin Voice ID.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?