BCR raporteaza o „Creștere susținută” a tranzacțiilor și produselor digitale: 10 milioane de tranzacții în George, în creștere cu 55% față de S1 2020.
50% din totalul cardurilor de credit, 60% din totalul produselor de tipul descoperit de cont și 20% din refinanțări sunt acordate digital prin George.
Banca spune ca traverseaza un proces de „digitalizare accelerata” care schimba modul in care institutia interactioneaza cu clientii. Astfel, peste 40% din creditele de nevoi personale din S1 2021 au fost acordate 100% digital.
George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care folosesc plata cu cardul, a ajuns la 500.000 de utilizatori la un an de la lansare.
Mai mult, in prima jumatate din acest an, BCR raporteaza 11.5 mil. de plati prin card telefon sau alte dispozitive in mijloacele de transport in comun. Aceasta plaseaza Romania pe locul doi in Europa, cu solutia de plata contactless (NFC) implementata de BCR in 16 orase din tara.
BCR a înregistrat un profit net de 690,8 milioane de lei (140,9 milioane de euro) în S1 2021, în creștere cu 38,5% față de 498,9 milioane de lei (103,6 milioane de euro) în S1 2020, atât datorită performantei operaționale îmbunătățite în principal pe fondul unui volum de business mai mare, cât și a alocării de costuri cu riscul mai reduse.
Mai multe detalii aici – rezultatele financiare ale BCR in Sem. I 2021
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: