BCR – Raport saptamanal de activitate

15 mai 2020

In ultimele zile, BCR raporteaza intensificarea activitatii in lucrul la distanta cu clientii:

. Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii;


. Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă;

. Peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice;

. Nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrat în Contact Center – 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților;

. implementarea unui nou robot telefonic (IVR), capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor; 524 de cereri preluate deja prin această noua facilitate;

. 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu “Push notifications” disponibil în George;

. 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?