[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR: peste 90% din conturile de economii se fac online – 52% din conturile curente se deschid prin platforma George.

13 aprilie 2021

BCR anunta ca în perioada octombrie 2020 – martie 2021 au fost efectuate peste 2,4 milioane de programări, atât prin telefon, cât și online, pentru efectuarea unor operațiuni în sucursale. În paralel cu aceste volume, BCR spune ca „a înregistrat o creștere semnificativă a indexului de satisfacție în rândul clienților”.

Rata de programări a fost de 76% în perioada octombrie 2020 – martie 2021 și este în continuă creștere. Media zilnică a programărilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitări. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacțiile zilnice, restul clienților optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.


„Pentru noi, accesul exclusiv în unitățile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ținut în primul rând de siguranța și sănătatea colegilor și clienților. La 6 luni de la implementarea inițiativei în toată rețeaua BCR, rezultatele obținute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere și să ne concentrăm pe explicarea informațiilor mai complexe despre produsele bancare”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.

Datorită eforturilor de popularizare a soluțiilor digitale, BCR a înregistat o creștere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.

___________

În ultimii doi ani, BCR și-a extins progresiv și accelerat serviciile și produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât și telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienții au posibilitatea, încă de anul trecut, să își gestioneze complet relația cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare și deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obținere credit de nevoi personale sau refinanțare credite de la alte bănci, carduri de credit și overdraft, asigurări și multe altele.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?