Incepand cu 1 octombrie 2015, BCR elimina comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile BCR prin cardurile de debit, platile intrabancare in lei si valuta prin Click 24 si Touch 24Banking, pentru persoane fizice. Mai mult, din luna decembrie, BCR va optimiza si procesele de deschidere de conturi in unitatile bancare astfel incat un client va putea sa isi deschida un nou cont curent cu card de debit atasat, emis instant, in mai putin de 10 minute.
Noua oferta de cont curent incurajeaza operatiunile prin intermediul canalelor alternative si vine cu o serie de modificari in zona comisioanelor incasate pentru retragerile de numerar de la ghiseu si de la ATM-urile altor banci, dar si pentru platile intra & interbancare la ghiseele bancii.
„Ne dorim sa contribuim la schimbarea felului in care clientii fac banking, prin stimularea utilizarii cardurilor de debit si, efectuarii de operatiuni prin Internet Banking. De aceea, am redefinit oferta noastra de cont curent si tranzactii, bazandu-ne pe un principiu simplu: dezvoltarea si reducerea costurilor operatiunilor efectuate prin canale alternative si cresterea costurilor pentru operatiunile la ghiseu.”, a declarat Dana Demetrian, Vicepresedinte Retail & Private Banking, BCR.
Modificarea comisioanelor pentru operatiunile de cont curent este etapa premergatoare lansarii noului cont curent cu costuri zero si a pachetelor de cont curent, lansare programata pentru inceputul lunii decembrie 2015.
De-a lungul timpului, gradul de bancarizare al populatiei din România a crescut de la 54% in 2008 la 63% in 2015. In ceea ce priveste gradul de utilizare al conturilor curente, daca in 2008 doar 29% dintre romani detineau un card de debit, in 2015 acest grad de utilizare a crescut la peste 51%. Aceste evolutii sustin cresterea apetitului pentru produsele financiare precum si apropierea treptata a comportamentului romanilor de cel al rezidentilor statelor vest-europene.
Astfel, uniformizarea costurilor pentru cele mai frecvente operatiuni efectuate de clienti (retrageri de numerar, interogarea soldului la ATM-urile BCR si platile prin Internet Banking), cat si lansarea noii oferte si pachete de cont curent sunt parte din strategia BCR de fidelizare si recompensare a propriilor clienti, fiind deopotriva o masura menita sa sustina in continuare cresterea nivelului de utilizare a produselor bancare a intregii populatii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: