BCR lanseaza token-ul pe mobil, o aplicatie ce permite folosirea smartphone-ului pentru serviciul de Internet banking

19 septembrie 2013

BCR lanseaza o aplicatie care permite clientului folosirea propriului smartphone, cu sistemul de operare preferat (iOS sau Android), pentru autentificarea si semnarea tranzactiilor prin platforma Click 24 Banking.

Similar dispozitivului fizic de securitate, dispozitivul digital de securitate – aplicatia eTokenBCR, generaza atat coduri pentru autentificare (OTP – one time password), cat si coduri de semnare a tranzactiilor (DS – digital signature) in aplicatia de internet banking, Click 24 Banking BCR.

Oficialii bancii apreciaza ca, din punct de vedere al securitatii, codurile unice pentru semnare (DS) generate pe baza unor informatii din IBAN-ul beneficiarului si pe baza sumei, „sunt cele mai sigure si singurele care protejeaza clientii chiar si de cele mai complexe tipuri de amenintari”.

„eTokenBCR este o aplicatie care combina confortul cu familiaritatea folosirii propriului smartphone si simplifica viata clientilor BCR fiind un add-on la telefonul pe care deja il poarta cu ei oriunde, eliminand necesitatea si grija detinerii a inca unui dispozitiv fizic. In plus, aplicatia eTokenBCR nu necesita acces la internet in utilizare, ulterior instalarii si activarii“, a declarat Bogdan Marin, Director executiv Directia Managementul Canalelor Retail, BCR.

Clientii Click 24 Banking BCR existenti pot inlocui gratuit dispozitivul token cu noua aplicatie eTokenBCR. Pentru acest lucru ei trebuie sa mearga in orice unitate BCR pentru activarea eTokenBCR si predarea vechiului token. Aplicatia poate fi activata pe un singur telefon.

Aplicatia eTokenBCR poarta sigla 24banking in Google Play si AppStore si poate fi descarcata accesand direct urmatoarele adrese:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eTokenBCR
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/etokenbcr/id691867429?mt=8

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?