BCR lanseaza programul Moneyback in platforma George – exclusiv in varianta de mobil

3 august 2020

Prin programul Moneyback clienții vor putea primi bani înapoi, ca reducere, la plățile efectuate cu cardul, de la peste 100 de magazine partenere, fizice sau online. Ofertele sunt personalizate în funcție de profilul clientului.

Prin Moneyback, utilizatorii George vor avea acces la discounturi dedicate oferite de comercianți din domenii variate – hypermarket-uri, magazine IT&C, bezinării, farmacii, îmbrăcăminte, parfumuri, librării și multe altele. Ofertele sunt personalizate în funcție de istoricul tranzacțiilor și, odată ce au plătit cu cardul, clienții vor primi înapoi banii din reduceri direct în cont.


George Moneyback este un nou rezultat al strategiei noastre de inovație prin Open Banking, în baza căreia construim soluții inteligente pentru clienții noștri în parteneriat cu fintech-urile. Am dezvolvat acest program împreună cu Dateio, unul dintre cele mai de succes start-up-uri de FinTech din Cehia, specializat în analiza datelor ce provin din tranzacțiile cu cardurile la comercianți, și sunt convins că vom avea un parteneriat de succes”, a declarat Mihai Sandu, Șef Departament Vânzări Digitale și Parteneri, BCR.

Lansarea Moneyback reprezintă pentru noi o piatră de temelie. Important de știut este că partenerii plătesc doar pentru tranzacțiile realizate, iar punctul cheie al soluției noastre stă în customizarea pe care o oferim consumatorilor finali. Pentru retaileri acest lucru înseamnă că își pot segmenta targetul pe baza comportamentului real de consum – tranzacțiile anterioare realizate cu cardul bancar,” a declarat Ondrej Knot, co-fondator și CEO Dateio.

Cum funcționează George Moneyback?

Programul de loialitate poate fi găsit în extraopțiunile din profilul George, fiind disponibil exclusiv în versiunea de mobil;

În aplicație, pot fi explorate si consultate ofertele comercianților;

Fiecare ofertă trebuie activată. Odata activată, poți face cumpărături la comerciantul respectiv fără să mai fie nevoie de alte acțiuni suplimentare;

Primești banii direct pe contul de card, în funcție de valoarea discounturilor, iar ofertele se aplică inclusiv la produsele deja reduse de către un comerciant;

Banii înapoi pot fi consultați în orice moment, atât cei deja încasați, cât și încasările programate;

Platforma digitală George are, în prezent, peste 900.000 de utilizatori care o folosesc în mod frecvent.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?