[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR lanseaza o aplicatie ce-i permite sa observe preferintele clientilor tineri in materie de cumparaturi si petrecere a timpului liber

12 martie 2016

La mai puțin de 1 an de la lansarea cardului BCR City Card la Cluj, Asociația Clujul Văzut Altfel și BCR lansează aplicația Top City Card, primul ghid turistic din lume disponibil pe smartphone asociat unui city card.

“În acest moment, există aplicații care îndeplinesc fiecare, separat astfel de funcții, însă aplicația Top City Card este inedită prin prisma legăturii realizate între cele 3 concepte: recomandări – beneficii BCR City Card – ghid turistic.”, potrivit comunicatului de presa.
Deținătorii de carduri BCR City Card pot descărca gratuit aplicația disponibilă în Apple Store și Google Play, iar activarea aplicației se face cu ajutorul numărului de card.

Utilizatorii au posibilitatea de a selecta orașul dorit (Cluj-Napoca, Sibiu, Brașov, Timișoara) și de a vizualiza partenerii din cadrul proiectului, obiectivele turistice din locul selectat, dar și informații referitoare la ofertele disponibile pentru posesorii de BCR City Card sau Top City Card.

“După 9 luni de la lansarea BCR City Card, primul card de debit, contactless, emis instant, revenim cu un nou proiect ambițios dezvoltat împreună cu Asociația “Clujul Văzut Altfel” pentru clienții noștri tineri. Aplicația Top City Card va consolida legătura Băncii Comerciale Române cu deținătorii de carduri pentru că ne va permite să observăm preferințelor clienților noștri atunci când vine vorba despre cumpărături, locurile unde servesc masa sau petrecerea timpului liber”, a declarat Sorin Cordovan, Director Zonal BCR.

Aplicația Top City Card îi ajută pe deținătorii de BCR City Card și Top City Card să descopere rapid și ușor locațiile partenere. Bazându-se pe localizarea utilizatorului, aplicația le va permite acestora să caute cele mai apropiate oferte din oraș, grupate pe categorii și domenii de activitate: de la restaurante, cafenele, pub-uri, până la hoteluri, activități de petrecere a timpului liber și obiective cultural-turistice.

Utilizatorul poate selecta modul de afișare a rezultatelor (listare sau hartă), poate opta pentru funcția de navigare și are la dispoziție detalii despre aceste puncte de interes (fotografii, date de contact, oferta city card disponibilă, informații generale, etc).

“Pe lângă recomandările date și informațiile referitoare la ofertele City Card, aplicația Top City Card se folosește de o tehnologie inovativă care permite dispozitivelor amplasate la partenerii din cadrul proiectului să comunice în mod direct cu aplicația instalată pe terminalele mobile ale utilizatorilor. Odată ajuns la un punct de interes inclus în proiect, utilizatorul este întâmpinat cu un mesaj de bun venit, care conține și informații referitoare la oferta City Card, precum și opțiunea de a porni funcția de ghid turistic.”, se mai precizeaza in comunicat.

În prezent, există peste 330 de parteneri în orașele Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Sibiu, iar parteneriatul se va extinde și în alte orase cu universități de prestigiu: București, Constanța, Iași, Oradea, Sighișoara, Târgu Mureș și Craiova.
BCR dispune de o retea de 511 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. Reteaua de acceptare a bancii se ridica la peste 15.000 de terminale, dintre care aproape 2000 de ATM-uri si 13.500 de POS-uri instalate la comercianti.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?