[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR emite primul card de credit dedicat pietei low-cost de transport aerian

8 septembrie 2010

8 septembrie, 2010 – Dupa primele doua carduri co-branded rezultate in urma parteneriatelor incheiate intre banci si companii aeriene de linie (Bancpost & Tarom, Unicredit & Lufthansa), BCR pune in circulatie un nou astfel de card insa cu o companie de transport aerian „low-cost”.

Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piata aeriana low-fare din Romania, ofera reduceri importante la achizitionarea serviciilor si biletelor de avion Wizz Air. Emis sub sigla MasterCard, in lei, cardul are o limita maxima de 20.000 lei si este prevazut cu o perioada de gratie de pana la 53 de zile.

Cardul are atasat cel mai avantajos program de loialitate: bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair.com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe Internet. Punctele acumulate in urma programului de loialitate pot fi folosite pentru cumpararea de bilete de avion si servicii Wizz Air.

“Wizz Air este cea mai mare companie de transport aerian low-cost din Romania, BCR este cea mai mare banca si amandoua au un scop comun: sa ofere clientilor lor cele mai bune si mai avantajoase produse si servicii, care sa le usureze viata. Pornind de la aceste premise, parteneriatul intre BCR si Wizz Air este unul firesc”, a declarat Igor Zganjer, Director Carduri BCR.

„Sunt incantat ca acest parteneriat cu BCR s-a concretizat in primul produs de acest gen de pe piata aeriana low-fare din Romania. Din acest moment zborul devine si mai accesibil pentru clientii ambelor companii. Totodata, cardul de credit BCR Wizz Air reprezinta si un program major de loialitate pe care Wizz Air il lanseara pentru pasagerii din Romania, in semn de multumire pentru fidelitatea lor” a declarat Gyorgy Abran, Director Comercial Wizz Air.

Primii 2000 de clienti care achizitioneaza cardul de credit BCR Wizz Air vor primi 20.000 de puncte bonus (200 de lei) pe care le pot folosi pentru a cumpara bilete de avion sau alte servicii prin intermediul wizzair.com.

“Cardul de credit BCR Wizz Air faciliteaza accesul la calatorii prin reducerile atractive oferite la cumpararea biletelor. De exemplu: daca un client cu un venit mediu de 2.000 de lei cheltuieste 30% cu cardul de credit BCR Wizz Air lunar, intr-un an de zile aduna puncte cat pentru 2 bilete dus-intors la Roma”, a incheiat Igor Zganjer.

Cardul de credit BCR Wizz Air mai beneficiaza si de asigurarea cumparaturilor pentru 100 de zile de la achizitie, reduceri la partenerii BCR, posibilitatea de inrolare la serviciul 3D Secure pentru tranzactiile efectuate pe internet, notificari prin SMS si extras de cont lunar gratuit.

Wizz Air a transportat peste 9,2 milioane de pasageri în ultimele 12 luni. Flota Wizz Air este compusă in prezent din 34 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 12 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?