31 mai 2012 – Clientii BCR au efectuat, de la inceputul anului si pana in prezent, peste 100.000 de operatiuni de pe telefoanele mobile prin intermediul serviciului de Internet Banking – Click 24 Banking BCR. Aproximativ 12% dintre tranzactii reprezinta plati de facturi.
Printre operatiunile cele mai populare efectuate de client prin serviciul Internet Banking Click 24 Banking BCR se numara vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor.
Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si schimburile valutare iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – iPhone, Samsung si Nokia. Soluţia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de transferuri in lei (78%), de tip intrabancar (51%), valoarea medie transferata fiind de 3.700 RON per tranzactie.
Ca si comportament al clientilor, acestia se conectează cel mai frecvent dupa ora pranzului (14:00 – 15:00), verifica situatia conturilor, se uita la ultimele tranzactii iar apoi efectueaza operatiuni/tranzactii.
Serviciul e disponibil gratuit tuturor utilizatorilor Click 24 Banking BCR, la adresa m.24banking.ro si poate fi accesat de pe orice telefon mobil dotat cu un browser de Internet, beneficiind de aceleaşi niveluri de securitate.
Popularitatea serviciului m.24banking.ro se inscrie in trendul global de folosire a telefonului mobil pentru tranzactii bancare si reflecta cresterea vanzarilor de smartphones in Romania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: