In cursul zilei de vineri, 11 iunie, clientii BCR au intampinat dificultati in utilizarea cardurilor. Situatia a fost confirmata de BCR, pe contul de Facebook al institutiei.
„În acest moment întâmpinăm fluctuații de funcționare a sistemului de carduri BCR. În prezent, pot apărea probleme în următoarele situații:- operațiuni la MFM și ATM-uri din rețea sau din afara rețelei BCR;- plăți POS-uri la comercianți online și offline,” a precizat banca.
„Lucrăm cu prioritate pentru a remedia cât mai curând situația și rămânem disponibili în mesageria privată și la *2227.”
Daniel Toma: „Confirm că sunt probleme. Am vrut să plătesc cu cardul la un magazin și apărea la POS „fonduri insuficiente”. Deși aveam destule fonduri. La bancomat mi-a apărut că mai am în cont doar 2 lei. Deși în aplicația George fondurile apăreau corect.„
Nicoleta Natotu: „Am pus astăzi, la ora 12:17 bani în contul fiicei la aparat. Banii i-au apărut în cont dar la cumpărături cardul arata fonduri insuficiente. Ce sa facă copilul? E vineri seara, are nevoie de bani.”
Intr-unul dintre raspunsurile oferite clientilor pe Facebook, BCR precizeaza ca „situația a fost remediata de vineri, iar cardurile functioneaza la parametrii normali„.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: