BCR – clientii primesc cele mai multe mesaje de alerta in urma operatiunilor la ATM

25 iulie 2013

25 iulie, 2013 – Din octombrie 2012 si pana in prezent, BCR a trimis peste un milion de alerte clientilor sai, prin email sau SMS. Intre operatiunile cele mai frecvente efectuate de clientii BCR, pentru care sunt trimise alerte, se numara operatiunile la ATM, cu cardul la comercianti, cele efectuate prin Click 24 Banking BCR si pentru mandatele de Direct Debit.

Potrivit statisticilor bancii, peste 80% dintre detinatorii pachetelor de cont curent ExtraCont si TotalCont au activat serviciul de alerte. De asemenea, BCR Alert este activat de peste 50% dintre clientii noi detinatori de pachet ClasiCont.

Majoritatea clientilor care au activat serviciul BCR Alert sunt barbati (56%) si fac parte din segmentul activi cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani.

“Clientii BCR au posibilitatea sa isi personalizeze tipul de alerte, suma de la care se genereaza alertele si sa schimbe canalul pe care se primesc aceste mesaje (de exemplu, de pe SMS pe Email si invers). Aceste modificari se pot face atat prin intermediul platformei Click 24 Banking BCR (internet banking), cat si prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand in legatura telefonica cu un consilier BCR”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.

„In plus, clientii BCR care aleg sa primeasca notificarile prin Email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile efectuate, fara sa plateasca vreun comision suplimentar”.

BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la BCR. Costul lunar al unui abonament este de 2 lei – in varianta de baza a serviciului, sau de 5 lei, in cea extinsa.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?