BCR anunta ca deschiderea unui cont bancar se poate efectua 100% online, de pe mobil, tableta sau calculator

24 august 2017

Contul Online BCR este accesibil exclusiv de pe www.bcr.ro de către oricine are 18 ani și are un cont bancar la o altă bancă din România. În primele șase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit.

BCR oferă un nou produs bancar, „dezvoltat pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază” – Contul Online BCR. Contul poate fi deschis accesând site-ul BCR (www.bcr.ro), de pe orice dispozitiv cu acces la internet.

Singurele condiții pentru validarea Contului ONLINE sunt ca solicitantul să dețină un act de identitate valabil și un cont bancar în lei deschis la orice altă bancă din România, urmând ca activarea contului online să se realizeze printr-un simplu transfer bancar în lei.

„E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi într-un mediu în care românii sunt din ce în ce mai prezenți – cel virtual. (…) După ce am introdus pe piața locală autentificarea biometrică în serviciile digitale și am modernizat platformele de Internet si Mobile Banking, deschiderea unui cont curent la BCR, 100% online, este un pas firesc în strategia noastră de a oferi servicii digitale de top consumatorilor din România”, spune Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR. Contul

Online BCR poate fi deschis de către orice persoană cu vârsta minima de 18 ani, cetățean român, urmând să beneficieze de: 1) Cont curent în lei si card de debit contactless atasat, 2) Servicii Digitale (Internet, Mobile si Phone Banking), 3) Notificări prin SMS la încasarea salariului în contsi 4) Plăți facturi și transferuri intrabancare gratuite.

În primele șase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit întrucât comisionul de administrare este ZERO. După această perioadă, se vor aplica tarifele și comisioanele standard aferente pachetului ClasiCont BCR.

Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române BCR sunt în continuă creștere în ultimul an, „datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților”, potrivit comunicatului bancii. În primele șase luni ale anului 2017, s-a înregistrat un ritm de creștere de 10.000 de clienți de Mobile Banking pe lună, iar aplicația de Mobile Banking a BCR a fost descărcata de peste 250.000 de utilizatori în 2017, de peste trei ori mai mult decât în 2014.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?