[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR a lansat serviciul de activare “Plati facturi la ATM” prin Contact Center

10 mai 2012

10 mai 2012 – BCR a lansat, recent, facilitatea de activare prin Contact Center, a serviciului “Plati facturi la ATM”, destinat persoanelor fizice. Aceasta initiativa vine in intampinarea clientilor bancii, ca urmare a cresterii solicitarilor de vanzare si consiliere telefonica. Activarea servicului prin Contact Center se realizeaza fara deplasare la banca, printr-un apel gratuit la InfoBCR.

Prin serviciul „Plati facturi la ATM“, clientii posesori de card BCR achita atat facturile proprii de utilitati/servicii (electricitate, apa, gaze, salubritate, telefonie, TV etc), cat si facturile altor persoane. Achitarea acestora se poate realiza de la orice ATM al BCR, din orice localitate, alta decat cea de resedinta, in orice zi, la orice ora.

Tranzactiile efectuate se regasesc in chitantele emise de ATM la finalul fiecarei plati si in extrasul de cont. In plus, clientii au la dispozitie peste 160 de furnizori pentru care pot solicita activarea conventiei de “Plati facturi la ATM”.

„Clienţii accesează tot mai mult serviciile bancare prin canale alternative şi nu mai fac doar vizualizări de solduri, ci realizeaza un mix diversificat de operatiuni, printre care cele mai uzuale sunt platile de facturi. In anul 2011, 30% dintre platile realizate prin canale alternative au fost efectuate la ATM. Aceasta modalitate de plata s-a situat pe locul 2 in preferintele clientilor, imediat dupa internet banking“, a declarat Bogdan Marin, Director Management Canale Retail în cadrul BCR.

In plus, serviciul “Plati facturi la ATM” permite clientului transferul de fonduri din conturile de card in conturile curente, rambursari ale ratelor de credit BCR in lei, inclusiv pentru cardurile de credit BCR in lei.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?