[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR a inregistrat o crestere cu 25% a tranzacțiilor în George. 80% din total produse vândute la nivel de bancă au fost achiziționate pe flux 100% digital, record stabilit in luna decembrie.

29 februarie 2024

BCR raporteaza 2,3 milioane de utilizatori ai ecosistemului digital George (internet banking și mobile banking), dintre care aproape 1,9 milioane sunt utilizatori activi ai aplicației George mobile cu o creștere de 13,7% an pe an. 65% dintre clienții eligibili pentru fluxul de actualizare a datelor (KYC) în George pentru afaceri și-au actualizat datele companiei în maxim 4 minute.

Vânzări digitale record în George
. Creștere susținută, cu 25%, a tranzacțiilor în George față de 2022
. Aproape 90% din totalul creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit și al produselor
de tip descoperit de cont au fost acordate pe flux 100% digital prin George în 2023
. 20% creștere a vânzărilor digitale pentru produsele de creditare față de 2022
. 99% dintre conturile de economii și aproape 80% dintre depozite sunt deschise pe flux 100%
digital


Persoane fizice

. 75% din totalul produselor BCR pentru persoane fizice (deschidere de cont curent, credite ipotecare și de consum, cont de economii, depozite, asigurări și produse investiționale) sunt acordate pe flux 100% digital. În luna decembrie 2023, banca a înregistrat un record al vânzărilor digitale, cu 80% din total produse vândute la nivel de bancă achiziționate pe flux 100% digital.
. 79% din totalul produselor de protecție și asigurare BCR au fost achiziționate pe flux 100% digital, direct din George, în creștere cu 52% față de 2022.

. CASA MEA este primul credit ipotecar online din România, potrivit bancii, care mai precizeaza ca este singura bancă din România care oferă credit ipotecar pe flux 100% digital, direct din George. De la momentul lansării, în August 2023, peste 500 de clienți au accesat această soluție, fie pentru achiziție credit sau rezervare ofertă.

. BCR este singura bancă din România care oferă clienților posibilitatea de a solicita aderarea la Fondul de Pensii Facultative BCR Plus (Pilonul III), administrat de BCR Pensii, 100% online, direct din George, fără deplasare la bancă. De la momentul lansării, în octombrie 2023, am înregistrat o creștere de 41% a acțiunilor de aderare la Fondul de Pensii Facultative BCR Plus, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În plus, 1 din 4 români care deține un fond de pensie facultativă a ales BCR Pensii.

. Lunar, peste doua milioane de sfaturi de educație financiară sunt distribuite prin George Tips, funcționalitatea George care oferă informații personalizate utilizatorilor pe baza comportamentului lor tranzacțional. Sfaturile acoperă monitorizarea tranzacțiilor, obiceiurile de consum, soluții pentru optimizarea numerarului sau funcționalități noi George.

. Peste 22.000 de copii au acces la aplicația George Junior, care scalează experiența George pentru copiii între 7 și 14 ani și oferă soluții de educație financiară. Aplicația poate fi gestionată și de părinți, din George, oferind control parental și transparență în gestionarea finanțelor copiilor.

. BCR și Auchan au lansat prima soluție digitală din România pentru plata salariului în avans. Noua funcționalitate le permite angajaților Auchan să aibă acces imediat la cel mult 50% din salariul aferent zilelor deja lucrate, ori de câte ori au nevoie, indiferent dacă își încasează sau nu salariul la BCR. Banii se primesc imediat, fără niciun cost, prin platforma digitală George, soluția fiind disponibilă 24/7.

. George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi clienților BCR care folosesc plata cu cardul, a ajuns la peste 1 milion de utilizatori. De la lansare, peste 21 milioane de lei s-au întors înapoi în buzunarul clienților BCR prin acest sistem inteligent de cumpărături, care asigură discounturi la peste 100 de comercianți din domenii variate – hypermarketuri, magazine IT&C, benzinării, farmacii, librării și multe altele.

. banca a continuat dezvoltarea sistemului de open banking în 2023, iar contul George poate fi deschis acum, pe flux 100% digital, din aplicațiile Lidl Plus, Kaufland și Vodafone. Peste 2.000 de conturi au fost deschise în cadrul acestor parteneriate, iar clienții au primit bani înapoi la cumpărăturile făcute în rețeaua de magazine a partenerilor BCR.

. banca a continuat dezvoltarea unităților pe baza unui model ce transformă agenția bancară într-un centru de dialog financiar și am ajuns la un număr de 49 de unități modernizate astfel. În 2023, au fost deschise 12 hub- uri noi pe acest model în Cluj, Bacău, Galați, Ploiești, Târgu-Jiu, Craiova, Brașov și București, urmând planul investițional atât în modernizarea spațiului, cât și prin echiparea cu tehnologie de ultimă generație.

. Operațiunile contactless de retragere numerar de la bancomatele și multifuncționalele BCR sunt implementate la 807 echipamente BCR din întreaga țară, iar retragerea numerarului în euro este disponibilă la 327 de MFM-uri și ATM-uri de pe teritoriul României.

. Integrarea digitală a continuat și în zona de Contact Center prin:
1) chatbot-ul ADA, asistentul virtual BCR, care este disponibil pe www.bcr.ro/ADA, George Web și George Mobile. ADA a purtat peste 864.650 de conversații în 2023, iar în aproximativ 43% dintre acestea a oferit informații personalizate fără intervenție umană, prin self service, despre produsele și serviciile clienților.
2) IVR-ul conversațional, meniul interactiv prin care preluăm apelurile în Contact Center, a oferit aproximativ 325.000 de informații personalizate fără intervenție umană.
3) Voice ID, autentificarea biometrică prin amprenta vocală într-o convorbire liberă în apelurile din Contact Center. În 2023, aproximativ 550.000 de clienți s-au autentificat prin Voice ID.
4) De la finalul anului 2023, BCR autentifică direct și clienții care apelează din George, zona de Contact.

Companii

. Peste 140.000 de companii sunt înrolate în ecosistemul digital George pentru afaceri. În 2023, peste 65% dintre clienții eligibili și-au deschis relația cu banca prin Digital Onboarding, iar aproape 80% dintre liniile de credit standard pentru clienții microîntreprinderi au fost acordate prin Digital Overdraft.

. Peste 2.500 de credite digitale au fost acordate pentru microîntreprinderi de la lansarea George pentru afaceri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?