[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR a emis 11.000 de carduri contactless cu aplicatie de tranzit – 32.000 tranzactii de 5,8 mil. lei

30 august 2011

29 august, 2011 – Dupa primele trei luni de la lansare, in 19 august a.c., BCR depasea 10.000 carduri Zambet active emise iar finalul verii va insemna trecerea si a pragului de 11.000 carduri. Pana acum, aproape 60% dintre cei care au luat un card BCR Zambet au intre 18 si 35 de ani. De asemenea, femeile au ales intr-un procent mai mare acest card.

Cardurile, au fost emise exlusiv bucurestenilor, prin intermediul celor 109 unitati ale bancii. Produsele au generat aproximativ 32.000 de tranzactii in valoare de 5,84 milioane RON. Gradul de tranzactionare pe acest produs este unul care a surprins placut pana si oficialii BCR, peste 10% din tranzactiile la POS fiind de tip contactless inca din prima luna.

Numar total de tranzactii cu BCR Zambet* 31.982
Cumparare 18.738
Eliberare cash ATM 13.183
Credit 41
Eliberare cash ghiseu 20

* de la lansare si pana in prezent

Sursa: BCR

„O surpriza foarte placuta am avut-o dupa prima luna, cand am vazut ca peste 10% din tranzactiile la POS sunt tip contactless. Si mai mult, procentul tranzactiilor direct la POS-urile comerciantilor este mai mare in cazul cardurilor Zambet decat la alte tipuri de carduri de debit. Acesta este un semn clar ca bucurestenii se obisnuiesc din ce in ce mai mult si mai bine cu acest gen de instrument de plata”, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Directiei de carduri BCR .

Aplicatia de transport de pe cardul Zambet BCR a fost incarcata cu 19 lei in medie lunar. La emiterea cardului BCR Zambet, fiecare client primeste cadou 10 lei in portofelul electronic pentru plata calatoriilor.

La fiecare reincarcare a abonamentului sau portofelului de transport din contul bancar al cardului ZAMBET BCR, clientii primesc bonus 5% din valoarea sumei reincarcate.

In plus, clientul primeste bonusuri substantiale cand utilizeaza cardul la diferite categorii de comercianti (indiferent de banca ce a instalat aparatul POS): 1% pentru cumparaturi la orice supermarket si hypermarket, 2% pentru segmentul imbracaminte/incaltaminte, 3% pentru comercianti din zona divertisment (restaurante, baruri, cinematografe, teatre, bowling samd).

BCR a acordat deja si primul bonus de loialitate clientilor posesori de card Zambet BCR care l-au folosit in perioada mai-iulie 2011. Cea mai mare suma virata in contul unui client a fost in valoare de 406 lei.

„Cardul Zambet este unul complet – ofera bucurestenilor libertate de miscare pentru ca pot plati transportul cu autobuzul, tramvaiul sau metroul direct cu cardul, economie de timp prin simplificarea platilor pentru ca are inclusa tehnologia contactless si reduceri la cumparaturi si distractie, prin punctele de loialitate”, a mai precizat Ahu Atay.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?