1 martie, 2012 – Recompensarea clientilor pentru utilizarea cardurilor la cumparaturi, in cadrul programului de loialitate al BCR, a generat o crestere de 30% in 2011 din punct de vedere al numarului de tranzactii efectuate la comercianti si al volumelor rulate. Zambet BCR detine 20% din totalul numarului de carduri de debit recompensate.
BCR a recompensat cu peste 2,1 milioane lei clientii care au efectuat tranzactii cu cardurile bancii in perioada 19 octombrie 2011 – 22 ianuarie 2012. Banii au fost virati in conturile clientilor pe data de 20.02.2012. BCR a acordat, din decembrie 2008 si pana in prezent, in cadrul acestei initiative, aproape 24 milioane lei clientilor sai utilizatori de carduri.
Programul presupune recompensarea utilizarii cardurilor la cumparaturi in tara/strainatate/pe internet, plata facturilorde utilitati prin bancomatele BCR, incarcarea cartelelor de telefonie mobila,precum si a aplicatiei de transport RATB si Metrorex.
“Anul trecut am inregistrat o crestere foarte puternica a tranzactiilor cu carduri la comercianti. Scopul programului este incurajarea folosirii cardului ca mijloc de plata direct,iar rezultatele se observa in cresterea cu 30% atat a numarului cat si a volumului de tranzactii efectuate la comercianti in anul 2011 comparativ cu 2010. Avem un numar de peste 250 de clienti care au incasat bonusuri mai mari de 200 de lei, aferent perioadei ultimului trimestru din anul trecut”,a declarat Ahu Atay, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.
Zambet BCR este “vedeta acestui trimestru”, potrivit oficialilor bancii, cardurile de acest tip reprezentand un procent de 20% din totalul numarului de carduri de debit recompensate. Cardul ofera simultan aplicatia incorporata pentru transport in comun RATB si Metrorex, posibilitate de plata contactless si program de loialitate personalizat conform obiceiurilor de plata zilnice. Utilizand Zambet BCR clientul primeste 1% cand plateste la supermarket sau utilitatile, 2% cand cumpara haine/pantofi,3% la cinema, restaurant, 5% bonus pentru toate reincarcarile de transport si chiar 10% daca plateste cu acesta intrarea la muzeele din Bucuresti.
“Intreaga piata de carduri din Romania si-a continuat procesul sustinut de crestere iar in 2011 am putut observa raspunsul pozitiv al clientilor BCR fata de beneficiile platii cu cardul puse la dispozitia acestora, dintre care se evidentiaza: posibilitatea de achitare a cumparaturior uzuale prin intermediul platii in Rate Egale cu Dobanda 0% utilizand cardurile de credit BCR (in cadrul retelei de comercianti parteneri BCR inrolati in program: Real, SensiBlu, Flanco, Domo, Perfect Tour, Medlife, Staer, Kika, Leonardo, Metro, clinicile Anima, F64, dealerii Vodafone Ilex si Arsis, si multi alti ) dar si programul de loialitate, care recompenseaza automat fiecare tranzactie efectuata cu cardurile de debit si credit BCR direct la comercianti, in tara/strainate/pe interne”, a adaugat Ahu Atay, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.
BCR a incheiat anul 2011 cu un portofoliu de 2.004.700 carduri valide in circulatie si o retea proprie de acceptare formata din peste 20.000 de terminale, respectiv 2.400 ATM-uri si 17.800 POS-uri.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: