BCR – 90% dintre femeile sub 50 de ani au card de debit atasat contului curent

8 martie 2013

O analiza facuta pe portofoliul de clienti ai BCR releva o tendinta de folosire mai intensa a produselor bancare in randul femeilor. Astfel, 90% dintre femeile de sub 50 de ani au un card de debit atasat contului curent. De asemenea, urmarind comportamentul clientilor proprii, BCR a observat ca femeile efectueaza cu aproape 30% mai multe plati de facturi prin servicii de tip debit direct si standing order comparativ cu barbatii.

Desi ponderea femeilor in randul detinatorilor de produse bancare de baza (cont curent, card, internet banking) este sensibil egala cu ce a barbatilor, exista, insa, cateva zone/judete unde femeile predomina: Bucuresti – 53%, Harghita – 55%, Covasna – 56%, Sălaj – 54%.


Mai mult, peste 60% dintre pachetele de cont curent vandute de BCR din luna octombrie si pana azi au fost achizitionate de femei sub 40 de ani.

Dintre statisticile publicate de BCR se retine faptul ca foarte multe femei tinere folosesc instrumente de plata cu acces la distanta.

Astfel, 29% dintre femeile între 18-40 ani folosesc internet banking-ul (25% intre 41-50 ani si 18% peste 50 ani). De asemenea, 47% femei folosesc plata la POS si 45% platesc facturile direct la ATM.

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?