Bancile incep sa (re)aloce fonduri consistente pentru promovarea canalelor alternative de plata

8 aprilie 2014

Raiffeisen Bank Romania lanseaza noi campanii de promovare a platilor fara numerar, pentru care numai valoarea premiilor se ridica la aproximativ 50.000 Euro.

Banca a lansat in 7 aprilie a.c. doua noi campanii de promovare adresate persoanelor fizice: una pentru incurajarea platilor mobile iar cea de-a doua pentru promovarea cumparaturilor pe card la comercianti.

Prima, intitulata “Viata fara cash”, este la a treia editie si are premii in valoare neta de 56.750 lei si 8.000 Euro (contravaloarea unui Nissan Juke, 1.6L, 94 CP, culoare neagra).

Cea de-a doua campanie, “Plateste azi la Lidl cu cardul tau Visa de la Raiffeisen” ofera premii ce imbraca forma voucherelor de cumparaturi si a unor excursiii in Malta, pentru 2 persoane, in valoare totala de 111.359 lei.

Campania „Viata Fara CASH”, a fost lansata initial de Raiffeisen Bank in 2012, si a urmarit (intr-un serial) un cuplu de tineri profesionisti, Ana si George Smart, care si-au petrecut 2 luni fara bani cash, folosind doar metodele alternative de plata „smart”.

“Succesul campaniei ne-a facut sa continuam cu editia a doua in 2013, cand au intrat in scena alt cuplu tanar care promovau stilul de viata „smart”, Diana si Andrei. Ei au calatorit prin Romania timp de 7 luni, fara sa faca nicio plata cash.”, potrivit comunicatului de presa.

“Prin campania “Viata Fara CASH” Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare – Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile pentru smartphones sau tablete, Debit Direct, plata cu cardul la POS, plata facturilor la ATM, Raiffeisen Direct sau SmartTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri” a spus Florin Boldescu, Manager Departament Clienti de Casa in cadrul Ariei Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Tranzactiile prin Raiffeisen Online si Raiffeisen Smart Mobile (smartphone sau tableta) au o valoare dubla in sensul ca o plata prin aceste doua canale ehivaleaza cat doua tranzactii efectuate prin alte canale (Raiffeisen Direct, ConfortaBill, plata facturilor la ATM, plata la POS, Smart Tel).

Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash.ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATAFARACASH.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?