„În curând, Banca Transilvania va facilita integrarea unuia dintre partenerii BT Store în BT Open Banking, platformă care perminte colaborarea mai strânsă cu fintech-urile, ceea ce aduce clienților o experiență superioară în relație cu banca.”, potrivit unui comunicat de presa.
In prezent, 12 firme prezintă pe BT Store soluții la principalele provocări ale antreprenorilor: Smart Bill, Blugento, eJobs, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, Ebriza, ThinkOut, Calendis Business, REGnet, DocAv, iFactor, IT Hit şi, în curând, Termene.ro. Dintre acesti parteneri, cel mai probabil a se inrola primul in platforma BT open banking este Smart Bill, un serviciu de facturare electronica si plati facturi.
Celelalte soluții din BT Store, sunt destinate managementului şi gestionării afacerii, ajută la rezolvarea principalelor provocări ale antreprenorilor: contabilitate primară, gestionarea cashflow-ului, recrutare de angajați, soluții de eCommerce, programări online, generator online de documente, web development etc.
IT Hit powered by SoftOne prezintă o soluție personalizată de Customer Relationship Management (CRM) pentru IMM-uri, creată special pentru clienții Băncii Transilvania.
Termene.ro va veni în BT Store cu o soluție completă prin care antreprenorii au acces la informații oficiale despre datele financiare și juridice ale firmelor din România, cum ar fi: cifra de afaceri, profit, pierderi sau datorii, fondatori, istoric în mediul de afaceri etc.
„Partenerii BT Store oferă produse şi aplicații inovative, digitale, care sunt cu discount pentru clienții Băncii Transilvania.”, potrivit bancii, care mai precizeaza ca peste 500 de antreprenori au accesat de pe BT Store soluții complementare bankingului pentru propria afacere, în decurs de şase luni.
BT Store are acum un design nou şi un număr mai mare de firme partenere față de varianta de test lansată în august, anul trecut.
“Am învățat foarte multe lucruri în aceste aproape 7 luni de la lansarea BT Store, iar cel mai important lucru este că ideea de la care a plecat ne-a fost validată de clienți. Antreprenorii simt nevoia unor instrumente care să îi ajute în managementul businessurilor proprii şi ne bucură că am putut să acomodăm cele mai bune soluții pentru ei. Iar noi oferim mai mult decât banking. Avem o comunitate de parteneri BT Store cu care vom dezvolta în continuare platforma, pentru a oferi cea mai bună experiență clienților, cele mai bune soluții şi cei mai relevanți parteneri”. – declară Raul Rîşniță, Digital Banking Manager, Direcția Clienți IMM & Microbusiness, BT.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: