Banca Transilvania raporteaza un portofoliu de 500.000 carduri de credit. 22% dintre platile BT cu telefonul sunt cu cardul de credit.

14 noiembrie 2019

Dintre cele peste o jumătate de milion de carduri de credit  emise de Banca Transilvania, aproximativ 100.000 se regăsesc în aplicațiile BT Pay sau Apple Pay, pentru cumpărături cu telefonul.

In primele 9 luni din acest an, banca a inregistrat o crestere cu 30% a numărului de tranzacții cu cardurile de credit, față de aceeaşi perioadă din 2018.

BT precizeaza ca peste 70% din totalul plăților cu cardul este contactless.

De asemenea, 22% din plățile BT cu telefonul sunt cu cardul de credit.

Interesant este si faptul ca „peste 90% din tranzacțiile cu cardurile de credit BT sunt cumpărături, în special produse alimentare şi pentru casă, combustibil, electronice şi îmbrăcăminte”. Aceasta presupune ca tranzactiile de retrageri numerar sunt de pana in 10%.

Portofoliul cardurilor de credit BT include carduri de cumpărături (STAR Card) şi carduri de călătorii (BT Flying Blue), care, pe lângă împrumut, înseamnă puncte de loialitate STAR, respectiv Mile Flying Blue ori posibilitatea de a cumpăra în rate fără dobândă.

Clienții Băncii Transilvania cu carduri de credit înrolate în aplicația BT Pay pot plăti cu telefonul, pot trimite sau primi bani, pot să vadă oricând banii din cont, dar şi punctele de loialitate STAR. Mai mult, din aplicație pot fi administrate cardurile, prin plata obligațiilor lunare pentru creditul pe card, setarea limitelor de tranzacții şi, după caz, blocarea cardului.

“Acordăm atenție deosebită atât beneficiilor, cât şi experienței digiale oferite prin cardurile de credit. Ne uităm întotdeauna şi la componenta de loialitate. De exemplu, cu cardurile STAR, cumpărăturile sunt întotdeauna câştigătoare pentru clienții noştri: fie primesc pe card, sub formă de puncte STAR, un procent din valoarea cumpărăturii făcute la unul dintre cei 12.000 de parteneri din programul STAR, fie pot face shopping în rate fără dobândă, cu rambursarea sumei într-o perioadă de până la 24 de luni. Peste 13 milioane de lei în puncte STAR au primit clienții noştri anul acesta, puncte care pot fi folosite la alte cumpărături”. – declară Oana Ilaş, Director Executiv Dezvoltare şi Management Produse Retail, Banca Transilvania.

Clienții Băncii Transilvania îşi pot gestiona cardurile non-stop şi gratuit prin aplicațiile BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, BT Pay, BT Visual Help – lansată recent în colaborare cu FinTech-ul internațional CallVU.

NEO BT, noua versiune de Internet Banking şi Mobile Banking care integrează inteligența artificială, disponibilă în această perioadă în variantă private beta, „va oferi funcționalități revoluționare clienților BT, cum ar fi analiza comportamentului gestionării banilor”, mai precizeaza banca.

 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?