Banca Transilvania lanseaza un program de fidelitate pentru cardurile de credit

24 mai 2011

24 mai, 2011 – Banca Transilvania lanseaza programul Star BT, prin care clientii persoane fizice beneficiaza, pentru orice plata cu un card de credit BT, de puncte de loialitate care se acumuleaza, dar si de rate fara dobanda. In plus, cumparaturile la comerciantii parteneri aduc puncte suplimentare.

Gabriela Nistor, Director Executiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvania, declara: “Pe langa avantajele foarte cunoscute pe care le au deja cardurile de credit, ne-am propus sa aducem clientilor nostri de retail beneficii suplimentare, prin programul Star BT, pentru a le rasplati fidelitatea fata de produsele Bancii Transilvania. Cardurile noastre de credit aduc acum inclusiv cumparaturi castigatoare tocmai pentru ca punctele de loialitate acumulate inseamna bani. Cu siguranta, acest proiect ne va ajuta sa tintim obiectivele mari pe care ni le-am propus in acest an, ca emitent de carduri: o cota de piata de 15% si 2 milioane de carduri emise”.

Punctele Star BT se acumuleaza pentru fiecare tranzactie efectuata de client, in tara sau in strainatate, cu unul dintre cardurile de credit de la Banca Transilvania: MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold BT – Rotary si Visa Platinum. Valoarea unui punct este de 1 leu, iar punctele acumulate pot fi ulterior utilizate pentru plata cumparaturilor la comerciantii parteneri inscrisi in program. Ratele fara dobanda, aferente platilor facute la partenerii Bancii Transilvania, in cadrul programului Star BT, sunt un alt beneficiu adus clientilor.

In plus, Banca Transilvania pune in joc, in cadrul acestui program, 3 premii a cate 5.000 euro, premii care pot fi castigate, prin tragere la sorti, pentru cumparaturi cu un card de credit BT, in perioada 21 mai – 31 august a.c. Clientii care efectueaza cel putin 3 cumparaturi, in valoare de minim 10 lei fiecare, sunt inscrisi automat in tragerea la sorti.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?