Banca Transilvania lanseaza un nou card cu acumulare de mile – primul emis sub licenta Visa

9 decembrie 2014

Noul card, ce se lanseaza astazi, va derula programul de fidelitate Flying Blue detinut de Air France si KLM, fiind primul produs emis pe piata locala sub licenta Visa, care se adreseaza persoanelor care calatoresc frecvent cu avionul. Bancile locale au intrat pe aceasta piata a parteneriatelor cu companiile aeriene in noiembrie 2006, odata cu lansarea de catre Bancpost a cardului de credit co-branded Tarom American Expres. La activare, utilizatorul primea un bonus de 1000 mile si o limita de creditare de pana la 30.000 lei.

In mai 2009, UniCredit tiriac Bank a lansat cardurile de credit gold Miles&Mores, carduri emise in parteneriat cu Lufthansa, ce prin folosirea lor permit utilizatorilor sa acumuleze mile aeriene cu care ulterior pot fi achizitionate bilete de avion. Cardul ofera un bonus de activare de 2.000 de mile la prima tranzactie la comercianti si un bonus de utilizare care consta in acumularea unei mile premium la fiecare 4 lei cheltuiti la cumpararea de bilete de avion, la benzinarii, la plata facturilor sau pentru plata cazarii la hoteluri; mile suplimentare sunt acordate atunci cand se fac tranzactii la partenerii din programul Miles&More. Limita de creditare a produsului, emis sub licenta MasterCard, este intre 1.800 si 35.000 RON.

Anul 2010 a venit cu importante modificari. Astfel, Bancpost a anuntat ca din 15 martie nu va mai emite cardurile de credit Tarom American Express, ca urmare a deciziei companiei Tarom de a adera la alianta internationala SkyTeam si de a adopta astfel programul de fidelitate Flying Blue detinut de Air France si KLM.

In septembrie 2010, BCR isi lansa propriul card de credit co-branded in parteneriat cu Wizz Air, BCR Wizz Air, tot sub licenta MasterCard. Cardul oferea ca bonus de utilizare o reducere de 30% in retelele de comercianti parteneri BCR, 2 puncte de loialitate pentru fiecare RON cheltuit la comercianti, si 4 puncte pentru fiecare RON cheltuit pentru achitarea de servicii Wizz Air, puncte ce puteau fi folosite pentru cumpararea de bilete e avion pentru zborurile Wizz Air. Limita de creditare a produsului era cuprinsa intre minim 500 RON si maxim 20.000 RON.

BCR avea sa abandoneze acest program, invocand slaba performanta, astfel ca banca a renuntat sa mai emita carduri in parteneriat cu Wizz Air incepand cu 1 noiembrie 2013. Aceasta nu a impiedicat Bancpost sa incerce resuscitarea modelului de business pe acest segment (dupa renuntarea la programul cu Tarom), astfel ca din ianuarie 2014, institutia de credit a lansat un nou card de credit, de aceasta data in parteneriat cu Wizz Air. Produsul Bancpost vine cu o limita maxima de 38.000 de lei (circa 8.400 de euro) care permite acumularea de puncte convertibile in servicii şi zboruri gratuite la achiziţionarea de pe wizzair.com.

Vom reveni cu mai multe detalii despre produs de la conferinta de lansare a Bancii Transilvania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?