Banca Transilvania lanseaza un magazin online cu produse de acceptare a platilor electronice, pentru comercianti

29 ianuarie 2020

Banca Transilvania lansează BTePOS.ro, platformă prin care comercianții pot comanda tot ce au nevoie pentru a oferi clienților posibilitatea de a plăti cu cardul, cu telefonul sau online.

„BTePOS.ro este un magazin online cu produse de acceptare a plăților electronice.”, potrivit comunicatului de presa.

Pe hub sunt prezentate, de asemenea, soluții personalizate în funcție de industrii: de exemplu, un comerciant care are o cafenea şi doreşte să ofere clienților posibilitatea de a plăti cu cardul sau cu telefonul prin aplicațiile BT Pay şi Apple Pay sau cu accesoriile de plată BT, prin BTePOS.ro poate comanda ceea ce are nevoie pentru a-şi creşte vânzările: POS fix/mobil, eCommerce, programul de loialitate Star (rate şi puncte de loialitate), plata cu card de masă etc.

Comercianții pot comanda prin platforma BTePOS:
. POS-uri mobile şi fixe: acceptare la plata a cardurilor Visa / Mastercard / American Express, soluții de acceptare a plăților cu puncte de loialitate, în rate fără dobândă cu cardurile STAR şi Cardul Direct;
. Soluție de acceptare a cardurilor de masă BT;
. Soluție pentru procesarea, prin BT, a tranzacțiilor pe sisteme neasistate: vendomate,
parcometre, charity box etc.;
. Soluții de eCommerce pentru magazinele online: acceptare la plată a cardurilor Visa/Mastercard, respectiv aceptare a plăților cu puncte de loialitate sau în rate fără dobândă cu cardurile STAR .

„Solicitările trimise online, prin BTePOS, ajung direct la managerul BT de relații clienți din județul în care comerciantul are sediul social, prin urmare nu mai este necesar să se deplaseze la bancă. BT se ocupă gratuit de formalități, de implementarea soluțiilor de plată alese, precum şi de instruirea angajaților firmei.”, se mai precizeaza in comunicat.

Cifre legate de carduri si activitatea de acceptare

Banca Transilvania are un portofoliu de peste 30.000 de comercianți care detin 50.000 de locații fizice şi magazine online, care beneficiază de serviciile de acceptare BT.

12.000 de comercianți fac parte din programul de loialitate STAR , destinat clienților BT care au card de cumpărături. În prezent, peste 500.000 de persoane fizice şi juridice au card STAR.

În medie, în fiecare secundă sunt realizate 10 tranzacții cu cardurile Băncii Transilvania, iar volumele de tranzacții de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 față de 2018.

Peste 80% dintre tranzacțiile de cumpărături la POS cu carduri BT sunt contactless.

Banca Transilvania a atins recent borna de 4 milioane de carduri emise şi este cel mai mare emitent de carduri din țară începând cu 2017, având o cotă de piață de peste 22%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?