Up-date: In primele ore ale campaniei Bank Friday, editia 2015, lansata in 27 noiembrie de Banca Transilvania, 4 produse din oferta sunt deja sold out, si anume: cardul de cumparaturi STAR Forte, carduri personalizate cu poza, creditele pentru IMM, respectiv Asigurari Aegon Fii Sigur si Aegon Fii Istet. Au fost in stoc aproape 500 de produse si servicii de acest fel. Campania de shopping bancar se desfasoara pana la ora 20, exclusiv online.
###
Banca Transilvania lanseaza Bank Friday, editia 2015, o noua campanie online de shopping bancar marca BT. Aceasta va avea loc in 27 noiembrie, intre orele 8 si 20. Campania vine cu reduceri la o serie de produse si servicii dedicate persoanelor fizice si IMM-urilor, precum: credite, depozite pentru copii, carduri, Internet Banking si Mobile Banking, asigurari etc.
Sergiu Mircea, Director Marketing si Produse/Segmente Retail, Banca Transilvania, declara: „In total, de Bank Friday vor fi aproape 6.000 de reduceri. Premiera acestei editii este ca vor putea fi achizitionate online, de pe siteul bancii noastre, inclusiv abonamente la Electric Castle si Untold 2016, la un pret mai mic fata de cel al urmatoarelor serii de vanzari ale organizatorilor festivalurilor respective”.
Banca Transilvania va afisa pe pagina campaniei, în timp real, stocurile disponibile/produs sau serviciu din campanie.
Bank Friday face parte din conceptul „shopping bancar” lansat anul trecut in premiera pe piata, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de asemenea, urmatoarele campanii derulate pana acum de BT: DragoBT, Un mai muncitoresc si Bank to School.
De asemenea, wall-street.ro anunta ca eMag si Banca Transilvania au incheiat un contract comercial prin care banca se va folosi de capacitatea de promovare a eMag, prin newsletterul retailerului online, in contextul in care ambele companii au oferte de 1 decembrie. Cei care se aboneaza pe site-ul Bancii Transilvania vor afla mai devreme despre ofertele bancii de Ziua Nationala.
Sub sloganul „Sarbatorim Romania”, eMag ofera promotii la zeci de brand-uri romanesti, printre care se numara bicicletele Pegas, telefoanele mobile si tabletele Allview, electrocasnicele Arctic, dar si alimente si cosmetice. Banca anunta si ea prin newsletterul eMag „oferte romanesti”, ceea ce ar putea sa insemne promotii la credite si alte produse bancare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: