Banca Transilvania lansează, în premieră pe piața din România, un instrument alternativ de plată, brățara contactless BT, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor. Aceasta oferă acces la contul curent în lei deschis la BT şi posibilitatea de a plăti contactless, indiferent de sumă, în țară şi în străinătate. Comisionul de emitere şi pentru plata la comercianți este zero iar abonamentul lunar este de 3 lei pe bratara.
„Plățile contactless au devenit foarte populare în România odată cu creşterea numărului de POS-uri care acceptă astfel de carduri. La 80% din cele 27.000 de POS-uri ale Băncii Transilvania aflate la comercianți se pot face astfel de plăți – cu cardul contactless şi, mai nou, inclusiv cu brățările contactless.”, potrivit comunicatului bancii
Brățările funcționează ca un card bancar contactless, aşa încât pentru plățile de până la 100 de lei nu este necesară introducerea PIN-ului. Pot fi emise clienților Băncii Transilvania (in oricare dintre unitatile bancii), care au card VISA de debit în lei sau, după caz, împreună cu un astfel de card.
Festivalul UNTOLD, care are loc în Cluj-Napoca, în 4 – 7 august a.c., eveniment la care BT este banca oficială, este una dintre primele ocazii în care brățările contactless pot fi folosite. Cu ajutorul acestora – dar şi cu numerar sau cu card bancar – pot fi încărcate la UNTOLD brățările de festival şi cardurile de festival, în locațiile Credit Point.
Reprezentantii bancii se asteapta ca platile cu bratara sa devina o moda in viitorul apropiat.
Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania: “Banca Transilvania vine cu o premieră pe piață prin lansarea brățărilor contactless. Ne bucurăm să aducem clienților noştri avantajele noilor tehnologii: rapiditate, mobilitate şi simplificare. Este cel mai nou trend în rândul plăților electronice, dar şi un accesoriu de ultimă generație. Avem încredere că va deveni cât de repede o modă. Moda brățărilor contactless BT”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: