[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania inregistreaza o medie de 1,1 mil. de tranzactii pe zi cu cardurile proprii, cu 18% mai mare fata de 2014

11 august 2015

Banca Transilvania a incheiat semestrul I 2015 cu un portofoliu de 2,39 milioane carduri, care au cu 18,02% mai multe tranzactii fata de perioada similara a anului precedent. Calculele bancii arata ca, in medie, banca inregistreaza 4 tranzactii pe secunda.

Potrivit comunicatului de presa, cota de piata a bancii privind volumul tranzactiilor cu carduri este de 17,9%. BT are in portofoliu 240.000 de carduri de credit, prin programul de loialitate STAR.

In primul semestru din acest an, Banca Transilvania a inregistrat o crestere cu 9% a numarului de clienti activi ai bancii, persoane fizice si companii, fata de aceeasi perioada a anului 2014, de la 1,76 milioane de clienti, la 1,92 milioane de clienti.

Numarul de operaţiuni derulate prin conturi BT a crescut cu peste 10% fata de aceeasi perioada a anului 2014, iar ritmul de crestere a veniturilor din comisioane operationale a fost de peste 9%.

In semestrul I 2015 banca a acordat atât companiilor, cat si persoanelor fizice peste 67.000 de credite noi, in valoare de 3.529 milioane lei. Creditele neperformante, cu restanţe mai mari de 90 de zile, reprezinta 9,84% din totalul portofoliului de credite al Bancii Transilvania, coborând pentru prima data in ultimii ani sub pragul de 10%.

Veniturile operationale au ajuns la 965,5 milioane lei, cu 11% mai mari faţa de aceeaşi perioada a anului trecut, când erau 870 milioane lei. Profitul brut este de 226,31 milioane lei, in crestere cu 8% fata de semestrul I 2014

Ömer Tetik, Director General BT, afirma: „Rezultatele primului semestru ale acestui an sunt in linie cu strategia bancii si ne determina sa privim cu optimism intregul an. Am inregistrat o crestere consistenta, peste media pietei, a activitatii de creditare si a numarului de clienti. Cresterea volumului de activitate si a gradului de utilizare a produselor de catre clienti se reflecta in dinamica accelerata a veniturilor operationale”.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?