[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania – crestere cu 117% a utilizatorilor de mobile banking – plata facturilor, inclusiv prin scanare cod bare, este optiunea preferata de clienti

17 aprilie 2014

In prezent, aproximativ 425.000 de persoane folosesc BT24, serviciul de Internet Banking si de Mobile Banking de la Banca Transilvania, cu 28% mai mult decat in 2013. Aceasta s-a vazut in numarul de tranzactii derulate prin aceste canale alternative, care au inregistrat o crestere de 35% si in volumele tranzactionate care au crescut cu 60% fata de perioada similara a anului trecut.

Principalele operatiuni derulate de clienti prin intermediul BT24 Internet Banking sunt urmatoarele: plata facturilor la utilitati, transferuri in lei catre terti, schimb valutar, activare SMS Alert, modificarea limitelor de tranzactionare privind cadrurile si plati programate.

Ca optiuni, cel mai des sunt folosite cele care permit vizualizarea soldului online al contului si graficele de creditare. In ceea ce priveste BT24 Mobile Banking, serviciul este folosit mai ales pentru plata facturilor, inclusiv prin optiunea de scanare a codului de bare al facturilor.

Potrivit comunicatului de presa, BT are o cota de piata in crestere, ajungand la 15% in zona serviciilor de Internet Banking, respectiv de peste 30% la Mobile Banking. „In 2013, banca a adaugat nu mai putin de opt functionalitati acestor servicii, aproape toate fiind premiere nationale. Avand in vedere potentialul i-banking-ului, trendul privind lansarile BT va continua si in acest an.”

Marius Flore,Director Canale Electronice in cadrul Bancii Transilvania, declara: „Cresterile inregistrate de BT24 se explica in primul rand prin faptul ca avem o platforma simpla, foarte accesibila si cu un grad maxim de securitate, care permite gestionarea conturilor 24/7, de oriunde din lume. Am lansat, si in 2013, functionalitati noi, care asigura accesul online al clientilor la un numar mai mare de produse ale bancii. Avem idei noi inclusiv pentru perioada urmatoare, idei care suntem convinsi ca vor aduce confort suplimentar si economie de timp celor care folosesc BT24 si mBT24 si care sunt tot mai orientati spre activitatea digitala“.

Functionalitatile noi introduse de banca, in 2013, serviciului BT24 Internet Banking si Mobile Banking sunt urmatoarele:
• iTransfer: este o alternativa la plata online cu cardul sau la cash on delivery. Solutia ofera clientilor utilizatori de BT24, care achizitioneaza produse din magazinele online, sa plateasca direct prin Internet Banking BT;
• BT24 Facturi: o varianta simplificata de Internet Banking, disponibila gratuit, care permite atat efectuarea de plati la utilitati, cat si vizualizarea online a contului bancar. Poate fi achizitionat online de catre client, de pe siteul bancii, fara sa mai fie nevoie deplasarea la banca.
• Facebook Payments: premiera nationala care consta in introducerea in cadrul BT24 Internet Banking a optiunii de plati prin Facebook. Folosind acest serviciu, clientul BT24 nu mai este nevoit sa introduca datele beneficiarului, ci acesta este selectat din lista de prieteni de pe Facebook. Transferul de bani se proceseaza doar in momentul confirmarii datelor de plata de catre destinatar, iar platitorul si beneficiarul primesc confirmarea de procesare a platii.
• Plati prin email / SMS: au aceleasi caracteristici functionale ca in cazul Facebook Payments, insa este necesara, pentru trimiterea de bani, mentionarea in BT24 a email-ului sau a numarului de telefon al destinatarului.
• Western Union pe Mobile Banking, prin BT24: premiera nationala;
• BT24 Italia: aplicatie disponibila inclusiv in limba intaliana pentru clientii Sucursalei BT Italia, deschisa in luna ianuarie a.c., in Roma.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?