Banca Transilvania anunta reduceri si beneficii la cele mai cautate produse si servicii BT din aceasta perioada, asa incat pentru perioada 2 – 12 iunie a.c. este pregatita o noua campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly., despre care banca spune ca este „cea mai mare campanie de shopping bancar online pe care a lansat-o pana acum”.
Aceasta va cuprinde reduceri la creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, beneficii la cardul de cumparaturi STAR, facilitati pentru persoanele care folosesc aplicatia BT Pay, overdraft cu dobanda redusa, respectiv beneficii la leasing auto.
“Desi perioada este inca plina de provocari, romanii au in continuare planuri si aspiratii si credem ca este rolul nostru – fiind cea mai mare banca de retail – sa ii sustinem acum. Facem asta si prin reduceri la produsele preferate ale clientilor nostri, cum ar fi creditul pentru nevoi personale si cel pentru locuinta. Este important pentru economie si oameni ca bancile sa sustina inclusiv consumul, iar noi ne asumam un rol de lider si aici.” – Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: