Banca Transilvania alege solutiile SAS pentru detectarea si prevenirea fraudelor bancare

7 iunie 2021

SAS, lider în analytics, anunță că Banca Transilvania va implementa o soluție SAS, „pentru a acoperi toate nevoile de detectare și prevenire a fraudelor bancare:, se arata intr-un comunicat. Această colaborare reprezintă rezultatul unui parteneriat strâns între Banca Transilvania și SAS, desfășurat pe parcursul unui an.

„Banca Transilvania va implementa un sistem de prevenire a fraudei pentru a asigura cel mai înalt nivel de capabilități de detectare a fraudei, permițând ajustarea optimă la mediul de business în continuă schimbare și la digitalizarea accelerată. SAS va oferi capabilități pentru analiză avansate de date, inteligență artificială (AI)/machine learning (ML) și integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente,” precizeaza banca.

„Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile și sigure clienților. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS și vom continua să fim precursorii digitalizării pe piață”, spune Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.

„Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție,”  spune Ștefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova.

Organizațiile de servicii financiare recunosc necesitatea tehnologiilor avansate care includ capabilităţi de inteligenţă artificială/machine learning pentru a identifica amenințările emergente care se suprapun în timp real.

„SAS are capacitatea de a răspunde acestor cerințe prin soluțiile de gestionare a fraudelor, care oferă evaluarea și luarea deciziilor în timp real și non-stop 24/7, pentru toate tranzacțiile, pe toate canalele de plată, prin utilizarea tehnologiei avansate AI/ML,” se mai arata in comunicat.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?