Banca Transilvania, AIR FRANCE KLM si TAROM au lansat un card bancar de calatorii – obiectivul este de 5.000 de posesori pentru primul an

9 decembrie 2014

Emis sub licenta Visa, BT Flying Blue vine cu o linie de credit de pana la de 5 ori veniturile lunare dar nu mai mult de 22.000 RON, in varianta Classic si 44.000 RON, in varianta Premium. Este prevazut cu asigurare de calatorie gratuita, o perioada de gratie de 55 de zile si o rata anuala fixa a dobanzii de 24%. DAE poate ajunge si la 27,5% in varianta cardului standard si 29,6% in varianta cardului premium, calculata la un credit de 10.000 RON, acordat pe 5 ani si retras integral la ATM.

Produsul este destinat in special celor care calatoresc frecvent cu avionul si permite achizitionarea de mile nu doar cand este folosit pentru plata biletelor de avion ci si in cazul cumparaturilor de zi cu zi. Mecanismul se prezinta dupa cum urmeaza: pentru fiecare 4 lei cheltuiti pe cardul BT Flying Blue, membrii vor castiga 1,5 Mile Premiu pentru achiziţiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM si TAROM, 1 Mila Premiu pentru orice tip de achiziţii efectuate la comerciantii din Romania si 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi in strainatate. Milele astfel obtinute, pot fi utilizate de membrii Flying Blue pentru plata oricarui tip de bunuri si servicii.

Milele Premiu se incarca lunar in contul Flying Blue al fiecarui membru, pana in data de 15 a lunii, pentru platile facute cu cardul BT Flying Blue Classic in luna anterioara. Pentru a sti cate mile au, membrii pot verifica acest lucru in orice moment accesand www.flyingblue.com.

Fata de celelalte programe co-branded facute in parteneriat cu linii aeriene, acesta prezinta o serie de noutati care pot fi argumente in favoarea potentialului succes de piata. Astfel, milele pot fi facute cadou de catre titular catre o alta persoana si, in plus, pot fi reportate in anul viitor (in situatia in care nu au fost folosite in anul curent). Foarte important este si faptul ca Flying Blue este singurul program de fidelizare din domeniu care dupa 10 ani ofera statutul de membru pe viata.

De asemenea, cu cardul BT Flying Blue, membrii pot plati in maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM si TAROM. in plus, platile cu cardul BT Flying Blue Classic prelungesc cu 20 de luni valabilitatea tuturor Milelor Premiu pe care membrii le au in programul Flying Blue.

Nu in ultimul rand, este vorba de afilierea la un program care se bucura de un imens succes. Practic, potrivit comunicatului de presa, „Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. Are 35 de companii aeriene partenere si peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene.” in cele 6 tari in care programul se deruleaza, sunt active peste 800.000 de carduri Flying Blue. In Romania sunt deja 110.000 membri ai programului Flying Blue, dintre care 25.000 s-au inrolat anul trecut.

Intentia Bancii Transilvania este de a emite 5.000 de carduri Flying Blue in cursul anului 2015. Pentru a face produsul si mai atractiv, banca are o oferta speciala de lansare astfel ca pentru primii 1.000 de deţinatori ai cardului, bonusul de bun venit va fi de 15.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Classic. Cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite detinatorului sa achizitioneze un bilet de avion „one way” spre orice destinaţie din Europa sau din Romania.

Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii Flying Blue vor primi 1.000 de Mile Premiu la prima lor achiziţie. Milele se dubleaza la prima achizitie in cazul posesorilor de Premium, care beneficiaza in plus de acces in business lounge-urile din Aeroportul Henri Coanda din Bucuresti si Avram Iancu din Cluj-Napoca.

Pentru a intra in posesia unui card, varianta standard, clientii au de platit o taxa de emitere de 50 RON. Banca mai percepe si un comision anual de administrare, tot in valoare de 50 RON.

„Lansarea acestui card cu parteneri stabili si de incredere ne ofera sansa de a aduce mai aproape clienţii nostri de programul Flying Blue, care este deja un succes in Romania.” , a declarat Alexandru Dobrescu, CEO al AIR FRANCE KLM Romania.

“Aceasta iniţiativa inseamna imbratisarea unei noi perspective de colaborare atat cu partenerii Flying Blue, cat si cu una dintre cele mai respectabile banci de pe piaţa din Romania, in beneficiul pasagerilor nostri. Cei care deţin astfel de carduri vor putea acumula mile Flying Blue intr-un ritm mult mai rapid, deoarece orice cumparatura efectuata cu acest card se va transforma in mile.”, a precizat Christian Heinzmann, CEO TAROM.

Banca Transilvania a demarat discutiile pentru a deveni partener Flying Blue inca din 2010 si, dupa toate aparentele, se pare ca a meritat efortul. Banca are exclusivitatea pe Romania astfel ca niciun alt emitent local nu poate lansa un alt card pe care sa se deruleze programul Flying Blue.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?