Banca Transilvania are, la 31 martie 2016, un portofoliu de 2,60 milioane carduri, care au generat tranzactii cu aproape 25% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. Cota de piata a bancii privind volumul tranzactiilor cu carduri este de 19%. BT are 286.000 de carduri de credit, prin programul de loialitate STAR.
Veniturile operationale BT au ajuns la 599,1 milioane lei, cu 10,7% mai mari fata de aceeasi perioada a anului 2015, cand erau 541,3 milioane lei. Profitul net BT la 31 martie 2016 este de 228,5 milioane lei, mai mare cu 50,8% fata de perioada similara a anului 2015.
Activele Bancii Transilvania sunt de 46,12 miliarde lei, din care creditele nete reprezinta 25,5 miliarde lei, in crestere cu 1,5% fata de soldul creditelor nete la sfarsit de 2015. In primul trimestru al acestui an au fost acordate aproape 35.000 de credite noi, in valoare totala de peste 1.377 milioane lei. Aproape 4000 dintre acesteaau fost acordate IMM-urilor.
„Raportul credite/depozite este mai eficient, crescand de la 65% la sfarsit de 2015, la 69% la sfarsitul primului trimestru din 2016.”, potrivit comunicatului de presa. De semenea, numarul de operatiuni derulate prin conturi BT a crescut cu peste 13% fata de aceeasi perioada a anului 2015, iar ritmul de crestere al veniturilor din comisioane operationale a fost de 16%.
Ömer Tetik, Directorul General al Bancii Transilvania, declara: „Primul trimestru din 2016 ne arata o crestere buna, sustenabila a creditarii si a numarului de operatiuni. Tinta noastra este sa folosim baza data de situatiile financiare solide prin investirea in proiecte noi, modernizarea retelei de unitati, digitalizare, automatizare si modernizarea fluxurilor, asa incat banca noastra sa devina un convenience store. Dorim sa crestem veniturile prin volume mai mari, fara a creste costurile pentru clienti”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: