[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania a dominat autoritar piata cardurilor in 2014

19 iunie 2015

Banca Transilvania a fost desemnata Banca Anului in piata cardurilor pentru activitatea din 2014, fiind cel mai bun an din istoria bancii de pana acum. Pe activitatea de emitere, institutia a reusit sa obtina cele mai vandute carduri de debit, 307.352 de noi carduri Visa Electron fiind puse in circulatie in cursul anului trecut. De asemenea, a avut si cele mai vandute carduri de credit dintre toate bancile, cu 69.465 de MasterCard Forte in decursul unui singur an.

Aceeasi performanta, de a se clasa pe primul loc, a fost obtinuta si in cazul cardurilor adresate persoanelor juridice, Banca Transilvania reusind sa emita 45.902 de carduri Visa Business, cat urmatorii doi clasati luati impreuna. Performanta este cu atat mai notabila cu cat, pe cardurile de business, banca a inregistrat si cel mai bun grad de tranzactionare. Cu o medie de 53,6 tranzactii pe an/card si rulaje medii anuale de 51.624 per card, cardurile de business ale BT au fost cele mai active din intreaga piata.

De altfel, in ceea ce priveste activitatea de acceptare, este pentru prima oara cand BT inregistreaza cele mai mari volume tranzactionate pe card la nivelul intregului sistem bancar. In cursul anului 2014, banca a inregistrat peste 76 mil. de tranzactii, care au generat un volum de 28.800 mil. RON, in crestere cu 16,8% (aproape 11 mil. tranzactii in plus) si respectiv 15,4% fata de 2013 (un plus de 3.846,5 mil. RON).

Visa Electron al BT nu a fost doar cel mai vandut card ci si cel mai utilizat card pentru plati la comercianti. Cu un numar de 22.219.255 tranzactii comerciale si un volum de 2.284,74 mil. RON, produsul a fost declarat „Cardul de cumparaturi al anului” confirmand suprematia Visa Electron pe piata romaneasca.

Banca Transilvania este si institutia bancara cu cele mai bune rezultate in domeniul comertului electronic, „Banca de ecommerce a Romaniei”. In 2014, banca a înregistrat, pe cardurile proprii, un numar de 4,16 mil. tranzactii de plati pe magazine online, in valoare de 854 mil. RON. 59% din aceasta valoare a insemnat cumparaturi de pe magazinele online din strainatate.

Nu in ultimul rand, intr-un an in care oferta de servicii si produse per sistem a fost extrem de slaba, BT a venit cu lansari de carduri, noi aplicatii de mobil si noi servicii in platforma de internet banking.

tabel BT Banca Anului

Este pentru al doilea an consecutiv in care Banca Transilvania este desemnata Banca Anului in cadrul Galei NOCASH.

Ajunsa la a XIV-a editie, Gala NOCASH este cel mai important eveniment anual din industria platilor electronice. In acest an, organizarea evenimentului a fost posibila gratie sprijinului oferit de partenerii de traditie ai acestui eveniment: Asociatia de Plati Electronice din Romania (APERO), Transfond, Printec Group Romania, Lykos Romania si Provus Service Provider.

parteneri Gala NOCASH

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?