[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking. Peste 20% dintre ei sunt din Bucuresti. Banca lanseaza Premium Club.

15 mai 2024

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut. 20% din clienții BT Premium Banking sunt în București, iar 12%, în Cluj-Napoca.

Premium Banking este destinat persoanelor cu economii sau investiții de 75.000 – 200.000 de euro la bancă și în alte companii ale Grupului Banca Transilvania, ori cu venituri lunare de cel puțin 10.000 de lei, primite în cont BT. Pentru a fi client Private Banking, pragul este de 200.000 de euro – cumulat – în conturi, economii și investiții în Grupul BT.

Banca a anunțat în mai 2023 resegmentarea Premium Banking – Private Banking pentru a deschide și mai mult accesul clienților la servicii exclusive. Resegmentarea a venit, tot începând cu anul trecut, cu o abordare nouă a clienților Premium Banking din București, prin consultanță personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, prin Relationship Manager dedicat, cât și la distanță, prin Virtual Relationship Manager (VRM).

Premium Club: servicii premium, produse personalizate și sedii dedicate

Banca Transilvania lansează Premium Club, program care aduce următoarele beneficii clienților Premium Banking:

. Acces la expertiză în banking și investiții prin Banca Transilvania, BT Asset Management și BT Capital Partners;

. Concierge financiar și acces prioritar la serviciile și produsele băncii prin Virtual Relationship Manager;

. Produse și servicii dedicate: Abonamentul de cont curent Premium (comisioane bancare preferențiale, asigurare de călătorie, până la 15% cashback la comercianți etc.) si carduri Premium de cumpărături și servicii speciale;

. Depozite și cotații de schimb valutar negociate.

. Soluții dedicate de investiții prin BT Asset Management și BT Capital Partners în fonduri,  acțiuni pe aproape 30 de piețe și titluri de stat;

. Acces la sediile BT dedicate colaborării cu clienții Premium Banking.

Creșterea numărului de clienți Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienților băncii și de persoanele care au dorit să își diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigențelor clienților, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piață. Avem toată încrederea în succesul acestei abordări diferite pe piața din România și în contribuția pe care o va avea la creșterea prosperității clienților Premium”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Pentru clienții Premium Banking din Cluj-Napoca, Banca Transilvania va deschide în a doua parte a anului o agenție dedicată, pe Calea Dorobanților, vis-à-vis de Sediul Central BT.

_____________

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are peste 20% cotă de piață, 4,3 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500, 2024.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?