BANCA NATIONALA a GRECIEI devine prima banca de pe piata elena care a lansat serviciul „digital onboarding”, cu Certificat Digital Calificat, in parteneriat cu INFORM

12 mai 2020

BANCA NAŢIONALĂ a GRECIEI, ca parte a strategiei sale continue de transformare digitală, a anunțat un nou serviciu de „digital onboarding”, prin intermediul aplicației sale mobile, primul asemenea serviciu introdus pe piața din Grecia.

„O parte critică a  acestui serviciu este susținută de INFORM, care, loială principiilor sale, în ceea ce privește furnizarea de servicii avansate tehnologic, este un pionier în transformarea digitală de înaltă specializare și în domeniul bancar digital/digital banking.”, potrivit comunicatului de presa.

Aplicația de digital onboarding este disponibilă şi pentru cetățenii greci care trăiesc în alte țări şi le oferă posibilitatea de a-şi crea un nou cont bancar de pe telefonul mobil, fără nevoia de a vizita o sucursală.

„Mai precis, prin aplicația Mobile Banking NBG, fiecare cetățean își poate deschide un cont de depozit, poate emite un card de Debit (Debit VISA sau Debit MasterCard) şi poate obține date de acces la i-bank Internet & Mobile Banking.”, precizeaza compania.

Procesul se desfășoară în totalitate prin intermediul smartphone-ului, iar verificarea identității utilizatorului se face prin intermediul unui operator cu o conferință video live, oferind de asemenea și o semnătură digitală calificată a contractelor.

Serviciul se adresează rezidenților greci, cu vârsta de peste 18 ani, care au o carte de identitate greacă sau un pașaport valabil și care sunt înregistrați fiscal în Grecia.

Acest nou serviciu a atras deja interesul a 30.000 de potențiali clienți ai NBG.

George Marinos, Director Transformare Digital NBG, a declarat „BANCA NAŢIONALĂ a GRECIEI, cu ajutorul INFORM, a lansat mai întâi în Grecia, unul dintre cele mai inovatoare produse de transformare digitală din sectorul bancar, Serviciul Digital Customer Onboarding. Oricine are acum capacitatea de a deschide un cont bancar și de a emite un card bancar, din confortul propriei case, prin simpla folosire a telefonului mobil și a aplicației bancare i-Bank Mobile a Băncii Naționale. Serviciul se bazează pe tehnologii moderne de identificare video și certificate digitale și este susținut de agenți certificați cu experiență. Pentru implementarea și suport post implementare, am avut încredere în INFORM, în cunoștințele sale, în personalul său și în experiența sa în proiecte similare în străinătate.

A fost un parteneriat excelent, care într-o perioadă de timp foarte scurtă, a livrat un produs inovator complex și ne-a permis să oferim clienților noștri servicii de înaltă calitate, în siguranță, în perioada dificilă prin care trecem.”

Kostas Lymperopoulos, Director Comercial INFORM a declarat „Digital On-Boarding este un pilon de bază pentru transformarea digitală a unei instituții bancare. Suntem foarte fericiți că BANCA NAŢIONALĂ a GRECIEI a avut încredere în noi pentru a oferi această soluție inovatoare și complexă. Lucrând îndeaproape cu echipa băncii, am reușit să finalizăm proiectul mai devreme decât era planificat, depășind obstacolele tehnice, legale și de conformitate și astfel făcând ca NBG să fie prima bancă din Grecia care să ofere un proces complet Digital Onboarding  cu Certificat Digital Calificat.”

INFORM a fost fondată în 1897 și oferă produse și servicii pentru managementul securizat al documentelor și informațiilor. Are 520 de angajații în Grecia, România şi Albania și are o poziție de lider pe piețele Europei Centrale și de Est în sectorul public și privat.

INFORM este membră a AUSTRIACARD HOLDINGS, un grup austriac de high-tech IT în Hardware Embedded Security (Securitatea Hardware Încorporată), care numără 1.300 de angajați și are o prezență internațională în domeniile Securității digitale, IoT și Apărării.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?