[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

„Back to school” – campania momentului din mediul online

16 septembrie 2013

Mediul online ofere o serie de oportunitati de achizitii, toate sub sloganul “Back to school”. De la rechizite la pret promotional, pachete scolaresti alese dupa nevoile fiecarui invatacel si pana la caiete cu imagini 3D in editie limitata.

Cu ocazia inceperii noului an scolar, cea mai mare librarie online – elefant.ro – a deschis o noua sectiune dedicata evenimentului, de unde puteti alege pachetul standard dorit – dar si pachete personalizate la comanda – “pentru scolari pitici sau liceeni in devenire”.

De asemenea, pana la sfarsitul lunii septembrie a.c., pe papetarie.ro veti gasi rechizite la promotie 5 +1. In campanie sunt incluse peste 100 de produse: creioane mecanice, pixuri Schneider, gume de sters, ascutitori, mine de pix si de creion, plicuri, banda adeziva, caiete, lipici, dosare, notes-uri adezive si multe altele. Pot fi achizitionate si cadouri funny precum guma de sters Jumbo, in forme de inghetata sau de roboti.

La fiecare 5 produse de acelasi fel achizitionate, il primiti cadou pe cel de-al saselea.

Pentru pasionatii de tehnologie, cei de la animax.ro vin cu o oferta inedita: rechizite cu imagini 3D. Sub sloganul “scoala este distractiva in versiune 3D”, animax.ro a pus in vanzare rechizite personalizate cu cele mai frumoase animale de companie. In plus, caietele de dictando si de matematica sunt prevazute cu ochelari speciali pentru vizionarea imaginilor. Chiar daca oferta este pana la finele lunii octombrie a.c., caietele 3D sunt in editie limitata.

Prin sloganul campaniei, “Animax isi propune sa le ofere copiilor o experienta inedita, imbunatatind imaginea clasica a rechizitelor scolare prin folosirea tehnologiei 3D”.

Cu o campanie eveniment “Back to school” vine si okazii.ro care anunta ca toate produsele destinate prescolarilor, liceenilor si studentilor vor beneficia de un pret special.

Potrivit okazii.ro, “tot mai multi romani prefera sa cumpere online iar inceputul anului scolar se incrie si el in aceasta tendinta”. Datele statistice Okazii.ro, din perioada 1 septembrie – 31 octombrie 2012, date reprezentative la nivel national pentru comertul online, releva faptul ca in topul produselor cumparate online de parinti (pentru anul scolar precedent) s-au aflat treningurile, adidasii, cartile de literatura, smartphone-urile si tricourile.

Bucurestiul detine cea mai mare pondere in tranzactiile generate, cu 37,7%, urmat la mare distanta de judetele Timis si Cluj, fiecare cu cate 4%, Prahova si Constanta, cu cate 3%.

“Tendintele inregistrate in cazul cumparaturilor online facute de studenti ne arata ca acestia sunt interesati de pantofi sport, carti, telefoane mobile, tricouri si huse pentru telefoane”, potrivit concluziilor aceluiasi studiu.

Se pare ca mediul online va pastra aceasta tendinta de a veni cu campanii promotionale dedicate inceputului de an ascolar.

„ Back to School este un eveniment online aparte, pe care vrem sa il crestem an de an. Vrem sa fim un ajutor real pentru toti cei implicati in pregatirile pentru noul an scolar: parinti, bunici, studenti si nu numai.’’, a declarat Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager la Okazii.ro.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?