Incepand cu luna februarie, produsele Bacaniei ROD vor putea fi cumparate si online, acesta venind in completarea spatiului din strada D.I. Mendeleev, din zona Pietei Amzei. Compania estimeaza vanzari de 60.000 de euro online, pe 2017.
Site-ul bacaniei va gazdui specialitati din carne si branza, vinuri, dulciuri, dar si conservele marca proprie Bacania ROD din ingrediente locale, fertilizate natural si pregatite dupa retete autohtone, fara conservanti, fara ingrediente congelate, fara aditivi.
„Clientii Bacaniei ROD sunt oameni ocupati, prinsi in tumultul vietii dar indragostiti de gusturi si de experiente culinare autentice. Asa ca magazinul online a fost pasul firesc de dezvoltare. In plus, avem clienti din toata tara, oameni care ne trec pragul de fiecare data cand vin in Bucuresti si carora am vrut sa le ducem mai aproape produsele bacaniei, care acum sunt la un click distanta. De altfel, prima comanda in magazinul online a fost din Botosani. Mai mult, jumatate dintre comenzile online sunt din provincie”, declara pentru wall-street.ro Laura Rogojan, co-proprietara a Bacaniei ROD.
Compania a inregistrat venituri de 165.000 de euro in 2016 si estimeaza 350.000 de euro in 2017.
Migrarea catre mediul online a bacaniilor este o tendinta in piata romaneasca. La o sumara documentare pe internet apar imediat cateva nume de domenii, toate active: www.bacaniacusuflet.ro, www.bacaniacumancare.ro, www.bacaniadraga.ro, www.bacaniaveche.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: