[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Automatele NESCAFÉ Alegria permit plata cafelei prin card bancar

4 mai 2017

Nestlé Professional, divizia de out of home a Nestlé România, face primii pași în digitalizarea sectorului de vending de cafea din România, prin introducerea plății prin card bancar la automatele de băuturi calde NESCAFÉ Alegria. Acest tip de plată devine disponibil în urma unui proces de echipare a automatelor existente cu terminale care permit tranzacții prin cardurile de debit sau de credit, de tip contactless sau standard.

Până în prezent, Nestlé Professional a echipat peste 200 de automate NESCAFÉ Alegria care acceptă plata prin intermediul cardului în orașe precum București, Iași, Cluj – Napoca, Craiova, Brașov, Deva, Hunedoara, Sibiu, Galați și Bacău. Procesul continuă, iar până la finalul anului 2019, rețeaua urmează să fie extinsă prin implementarea acestui tip de plată la toate automatele.


Prin intermediul unui parteneriat cu Mastercard, Nestlé Professional lansează o campanie de promovare la punctele de vânzare prin care încurajează românii să utilizeze plata prin card contactless chiar și atunci când își cumpără o cafea de la automatele NESCAFÉ Alegria.

Prețul unei cafele este cel afișat pe automate, în dreptul fiecărui produs NESCAFÉ, iar plata se va realiza respectând condițiile de plată prin intermediul cardului folosit, dar și condițiile instituției financiare care a emis cardul.

Potrivit celor mai recente date Mastercard, rata de creştere a volumelor tranzacţionate prin carduri contactless este de cel puțin 5,5 ori mai mare în România decât media europeană. În acelaşi timp, valoarea medie tranzacţionată contactless este cu 12% sub media europeană, ceea ce indică preferinţa românilor pentru plata contactless a unor cumpărături uzuale, de valori mici, precum o cafea.

În 2015, unul din cinci români deja plătea cu cardul sume mai mici de 10 lei, iar în ultimii ani se constată o creştere a numărului de tranzacţii contactless de valori mici.

„Parteneriatul cu un lider de piaţă precum Nestlé Professional ne ajută în eforturile noastre de a educa românii cu privire la beneficiile plăţii cu cardul pentru cumpărăurile de zi cu zi, fără a-şi mai face griji dacă nu au mărunt în buzunar sau nu vor primi restul cuvenit. Suntem convinşi că, treptat, şi alte companii vor păşi pe calea deschisă de Nestlé, venind în întâmpinarea nevoilor clienţilor lor”, declară Gabriel Ghiță, Head of New Business, Mastercard Central and Eastern Europe.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?