[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Autentificare cu amprenta in Mobile B@nking de la UniCredit – banca vrea ca produsul sa fie „varful de lance” al ofertei catre persoanele fizice

10 iunie 2016

UniCredit Bank anunta dezvoltarea funcţionalităţilor aplicaţiei Mobile B@nking, recent fiind adăugate noi beneficii pentru clienţi. Astfel, pentru telefoanele compatibile,de tip smartphone, clienţii au acum posibilitatea de a opta pentru autentificarea în aplicație prin citirea amprentei digitale, fără introducerea codului PIN. Această funcţionalitate, similară celei utilizate pentru logarea în telefon (pentru terminalele compatibile), „sporeşte standardele de securitate, îmbunătăţind totodată şi experienţa utilizatorului”, potrivit comunicatului de presa.

În acelaşi timp, harta interactivă inclusă în aplicaţie pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a identifica rapid cel mai apropiat ATM UniCredit a fost extinsă, permiţând, de acum, localizarea ATM-urilor din întreg Grupul UniCredit, indiferent de ţară.

„Ne dorim ca aplicaţia Mobile B@nking de la UniCredit să ajungă să fie utilizată de cât mai mulţi dintre clienţii noştri, pentru că este un instrument util, care le simplifică viaţa şi interacţiunea cu banca, permiţându-le să realizeze operaţiuni bancare diverse de oriunde se află şi la orice oră. Este un produs în care noi, UniCredit Bank, credem foarte mult şi pe care ne dorim să îl transformăm într-un <<vârf de lance>> al ofertei noastre pentru persoane fizice. Faptul că suntem pe drumul cel bun este dovedit de răspunsul clienţilor noştri de până acum – numărul de utilizatori ai aplicaţiei Mobile B@nking înregistrat la finalul primului trimestru din 2016 fiind de patru ori mai mare faţă de cel din martie 2015”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking în cadrul UniCredit Bank.

În luna mai 2016, UniCredit a extins funcţionalităţile aplicaţiei Mobile B@nking, oferind clienţilor posibilitatea de a realiza direct de pe telefonul mobil plăți în lei, transferuri între conturi, plata utilităților cu scanarea codului de bare de pe factură sau schimburi valutare, posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la tranzacțiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor și creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi.

Urmare a dezvoltărilor succesive, Unicredit spune ca aplicatia sa de Mobile B@nking „reprezintă unul dintre cele mai avansate produse de acest fel din piaţă”.

Banca mai precizeaza ca dezvoltarea aplicaţiei va continua „prin adăugarea unor noi funcţionalităţi, utilizatorii urmând să aibă acces în viitor şi la un modul de gestionare a cheltuielilor, care îi va ajuta să îşi stabilească bugete maxime de cheltuieli lunare, să urmărească dacă le respectă şi să îşi stabilească obiective de economisire”.

Notă: Citirea amprentei digitale este o opţiune oferită de sistemul de operare al telefoanelor mobile de tip smartphone.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?