Auchan intra pe segmentul ecommerce. Faza I: „verifici online, cumperi din magazin”

14 februarie 2018

Grupul francez de retail Auchan, unul dintre principalii comercianți de alimente din lume, face primul pas concret în strategia de a intra și în România pe nișa comerțului online, operațiune anunțată inca de acum patru ani, dar neaplicată până în prezent.

Retailerul a deschis o platformă prin care clienții pot verifica online ce produse sunt în stocul Auchan, deocamdată opțiunea fiind disponibilă doar pentru centrul comercial din cartierul bucureștean Militari. Acesta este însă primul pas concret al Auchan în direcția comerțului online, potrivit profit.ro.

In luna decembrie a anului trecut, Auchan Militari publica un anunt cu titlul: verifici online, cumperi din magazin prin care compania spunea ca poti “vizita “ magazinul, la orice ora si de oriunde, „prin tehnologia 3D Immersive, unica in Romania”.

„Poti accesa informatii si verifica disponibilitatea a peste 2500 de produse multimedia si hi-tech, la orice ora din zi sau noapte, de oriunde ai acces la internet. Astfel, ai acces non-stop, la o gama de produse multimedia si electrocasnice, intr-o experienta innovativa.”

online.auchan.ro este platforma online de informare si vanzare pentru produsele din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni. „Comanda se realizeaza digital pe site in showroom sau, dupa caz, in afara lui, iar receptia si preluarea produselor se realizeaza in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni. Intr-o etapa ulteriora, Auchan Romania poate decide si activarea serviciului de livrare a produselor la domiciliu, decizia apartinand in totalitate companiei.”, mai precizeaza Auchan.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?