Auchan extinde parteneriatul cu Posta Romana pentru livrari la domiciliu, la nivel national. Plata online sau ramburs.

10 iulie 2020

Comenzile expediate prin Poșta Română sunt livrate în 24 de ore în București și în 48 de ore în localitățile limitrofe ale Capitalei și în orașele reședință de județ.

Auchan anunță extinderea parteneriatului cu Poșta Română inițiat în luna mai a acestui an, oferind astfel livrare la domiciliu la nivel național pentru comenzile plasate în magazinul online Auchan.ro. Comenzile vor fi expediate prin serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de C.N. Poșta Română S.A.

Serviciul a fost extins la nivel național, după ce, în prima etapă, acesta a fost disponibil în municipiul Suceava și localitățile limitrofe. Prin extinderea parteneriatului la nivel național, clienții vor putea comanda alimente la temperatură ambientală, dar și produse nealimentare, din toate categoriile listate pe auchan.ro, prin selectarea magazinului Auchan Cotroceni, cu o greutate maximă a comenzii de 30kg.

În ceea ce privește termenele de livrare, comenzile sunt livrate în 24 de ore în București, în 48 de ore în localitățile limitrofe ale Capitalei și orașele reședință de județ și în 72 de ore în localitățile limitrofe reședințelor de județ.

Comenzile expediate prin Poșta Română sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot fluxul de livrare, iar în ceea ce privește achitarea acestora, clienții au la dispoziție posibilitatea de a plăti online sau ramburs.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?